Prečo majú linky 4 a 12 na nábreží cez víkend odchody 4 min. posebe, pričom linka 4 často mešká a ide v rovnakom čase ako 12, a potom 20 min.
nič?
Domnievam sa, že cez týždeň to funguje tak, že 4-ka poberie ľudí po Karlovu Ves a 12-ka ľudí, ktorí idú ďalej, no cez víkend je to dosť nezmysel.
Navyše cez prázdniny zázračným spôsobom zrazu ide preklad tých dvoch liniek na nábreží.

Domnievam sa, že cez týždeň to funguje tak, že 4-ka poberie ľudí po Karlovu Ves a 12-ka ľudí, ktorí idú ďalej, no cez víkend je to dosť nezmysel.
Navyše cez prázdniny zázračným spôsobom zrazu ide preklad tých dvoch liniek na nábreží.
Marcelllooo
Vyhrady k elektricke cez Stary most som uz uviedol a nemam zatial dovod nazor menit.
Nie, nemyslel som tym konkretne teba, ze basnis, ale vo vseobecnosti nalady na tomto fore.
A ano, ekonomicky dovod je jednym z najhlavnejsich a z neho vyplyvaju aj dalsie - ze sa mesto neplanuje realizovat vynutene stavby a realizovat upravy okolia trate.
A spojit Safko s Bosakovou za 1,5 mld? To sme take bohate mesto? Netreba povedzme radsej investovat do niecoho ineho, ak zostaneme v sfere elektriciek, kompletne obnovit vozovy park? Je lepsie mat trat az po Bosakovu, ale terigat sa v nich v starych elinach?