Reply on: Marcelllooo #97646:
Si demagog a prave si to potvrdil
NIEKOLKOKRAT TI BOLO VYSVETLENE, ZE STARY MOST SA MUSI REKONSTRUOVAT TAK CI TAK.
A kolajnice sa nedaju urobit tak aby vyhovovali. Bud kupis vozidla s profilom kolies na zeleznicne kolajnice alebo na take co dnes mame na elektrickovych tratiach. Nic medzitym neexistuje.
V tomto maju stastie napr. Kosice, ze prejazdny profil kolesa ich elektriciek je rovnaky ako u zeleznice.
***A znovu ta prosim o dadnie zapisnice, ktora ta opravnuje hovorit v mene tisicok vlastnikov bytov a nie len 38ich.***
AAA
A teraz všeobecne. Napr. cez týždeň aby si naplnil linku 43, tak interval by mala mať aj viac ako 3 hodiny. Lenže pri takom intervale každý pôjde pešo, alebo IAD. A tak je to aj s t-busmi v sedle. Jednoducho pokiaľ interval prekročí istú únosnú mieru, ľudia pôjdu radšej IAD, pešo, alebo nikam nepôjdu. Podľa mňa je 15 minútový interval v sedle na hranici znesiteľnosti, lenže jediné, čo tým ušetríš budú 2-3 vodiči na linku a nejake vozokm, no cena elektrina sa počíta nejak tak, že je najvýhodnejšie mať rovnaký odber počas celého dňa. Teda tvoje náklady klesnú, ale klesnú menej ako keď rovnako znížiš výkon vo vozokm u smradobusov, lebo nafta stojí celý deň rovnako.