Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: intony #97627:
Nevidel by som to s tou Filiálkou tak tragicky. Aj stanica so štyrmi koľajami pri nástupištiach (piata má byť, myslím, manipulačná) dokáže mať celkom slušnú kapacitu v prípade "nekončiacich" IC, EC, ICE ? TGV ? s dobou pobytu v stanici okolo 5-6 minút. Povedzme, 6 diaľkových vlakov v každom smere za hodinu. Koľko ich jazdí teraz z hlavnej stanice?

Netvrdím, že z hlavnej stanice sa stane zastávka ? .
Napríklad, najrýchlejšie spojenie s Viedňou bude asi najbližšie desaťročia cez Marchegg.
Reply on: enumaelish #97625:
Tak čo sa týka konkrétne 212 tam je tak trochu paradox, že v sedle, ale aj poobede je v smere z Kramárov plnšia ako poobede na Kramáre, kvôli nemocniciam. No zas poobede je relatívne plná v úseku ZŠ - Hodžovo. Ale keď sa na 206 vráti pôvodný interval tak by mohla byť aj sólo, a poradia 8 a 9 by mohli byť možno aj dnes sóla.
A teraz všeobecne. Napr. cez týždeň aby si naplnil linku 43, tak interval by mala mať aj viac ako 3 hodiny. Lenže pri takom intervale každý pôjde pešo, alebo IAD. A tak je to aj s t-busmi v sedle. Jednoducho pokiaľ interval prekročí istú únosnú mieru, ľudia pôjdu radšej IAD, pešo, alebo nikam nepôjdu. Podľa mňa je 15 minútový interval v sedle na hranici znesiteľnosti, lenže jediné, čo tým ušetríš budú 2-3 vodiči na linku a nejake vozokm, no cena elektrina sa počíta nejak tak, že je najvýhodnejšie mať rovnaký odber počas celého dňa. Teda tvoje náklady klesnú, ale klesnú menej ako keď rovnako znížiš výkon vo vozokm u smradobusov, lebo nafta stojí celý deň rovnako.
Reply on: enumaelish #97624:
a z depa budu pristavovat vlaky cez cele mesto?
Reply on: Marcelllooo #97563:
"Preco myslis, ze tu plati transaktivna vlastnost a teda zlozeny usek ma rovnake vozokm ako sucet vozokm jeho casti? " - Vysvetlíš nám to?
Reply on: enumaelish #97633:
"a myslíš, že do Petržky sa ako dostanú? Cez Filiálku nie?"

Keď necitujete na čo reagujete ľahko sa stane, že sa stratia súvislosti. Myslel som, že hovoríš o Hlavnej stanici.
Reply on: bwd #97631:
a myslíš, že do Petržky sa ako dostanú? Cez Filiálku nie?
Reply on: 810zssk #97630:
Ne, to som nepovedal, no určite to čo jazdí do Rakúska pôjde cez Filiálku, určite už nepôjde toľko vlakov cez hlavnú stanicu.
Reply on: enumaelish #97629:
"...prechádzať tadiaľ budú vlaky na smer Rakúsko..."

Tie budú ešte dlho jazdiť cež Petržalku.
Reply on: enumaelish #97629:
Aha, takze podla teba vlaky z CR a AT tvoria polovicu vsetkeho co tam jazdi? Zabudni.

Mojim sotosnom by bola velka podzemna hlavna stanica Bratislava-Nivy, pricom R, IC a EC by stali aj na Filialke. Ale to je zial len sen...
Reply on: 810zssk #97626:
Tak určite tam nepôjdu vlaky z ČR,že? ? tak tupý niesom, nepodceňuj ma a za druhé tam budú buď končiť osobáky alebo rýchliky idúce z východu, plus prechádzať tadiaľ budú vlaky na smer Rakúsko.
Reply on: enumaelish #97625:
Nechodi plna? Ty trtko, chodis tym vobec? Ako mozes povedat ze neni plna. Jaj, ona ti nejde pod dom. Tak to potom ani 500 ludi ju nenaplni..
Reply on: enumaelish #97624:
Veď tá prestavba IPR ? plánuje obnovenie historického vzhľadu budovy a zhodenie prístavby. Hlavná stanica bude vždy hlavná, pretože Filiálka bude mať iba 4 alebo 5 koľají, Hlavná má o polovicu viac.
Reply on: enumaelish #97624:
Trt makovy. Filialka NEBUDE mat dostatocnu kapacitu aby prevzala ulohu Hlavnej stanice.
Reply on: AAA #97620:
A osobne mi povedz z hľadiska obsadenosti liniek či je ten interval treba aj cez sedlo 12minút? Zopakujem to čo tu napísali pár dni nazad, že na 212 dokonca ani poobede neni tak plno v úseku Hodžko - Zimák. Škoda, že neexistuje na Kollárku obratisko pre trolejbusy. Dačo také tam mohlo byť,že? Keby...
Reply on: intony #97622:
Na stanicu by to aj tak bolo dočasné, keď za pár rokov (dúfajme) bude hlavnou stanicou aj tak Filiálka a z Hlavnej stanice sa stane len akási prejazdová stanica pre vlaky z ČR a zopár z Rakúska - opravte ma ak sa mýlim. Konečne potom bude možné strhnúť tú prístavbu a vrátiť je historický vzhľad aký jej náleží.
http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=5017 - asi by bolo vhodne dopisat ze sa to nevztahuje na nocne linky (alebo vztahuje?)
Reply on: enumaelish #97615:
Ja sa až tak nestotožňujem s tr3mpovým návrhom, pretože na Karloveskej a Račianskej je nedostatočná kapacita, na Hlavnej stanici naopak vysoká, ale to je to najmenej. Podľa mňa bratislavský vozový park električiek nie je pripravený na tento systém, dovtedy by som skôr prijal jednotný interval 7,5 alebo 8 min. a 12 resp. 15 min. cez víkend.
K sedlovému intervalu u elektrickej trakcie mám neutrálny názor a 5 min. na radiále by mi neprekážal, ale až po redukcii liniek, ako sa optimalizovali u trolejbusov v roku 1999.
Reply on: 810zssk #97608:
Pokiaľ bude celá trať mimoúrovňová, tak je mi to jedno. Ale ak nie, tak budem zlý. Inak, tá trať cez stred petržalky, je návrh výskumného ústavu demagogického?
Reply on: merice #97612:
EÚ robí, resp. financuje veľa divných vecí a toto je jedna z nich.
Re enumaelish: Lenže trolejbusy sú trochu odlišné od električiek. Tam ti na väčšine úsekov chodia len 2 linky (204+2O5, 203+207, 204+209,...), resp. jediná linka napr. 203, 207, 209, teda tu sa následný interval predlžuje nie o 1, ale 1,5, resp. 3 minúty a najmä tie 3 minúty sú už dosť veľký rozdiel.
Reply on: 810zssk #97618:
že ja som napísal to čo aj t3mp v tom návrhu ohľadom intervalov... 4 min na radiále s jednou linkou a 12 min na troch linkách robí tie isté nároky čo do počtu vozidiel. Podľa mňa je sedlový interval ok.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.