Reply on: intony #97603:
žiadam aj teba o reakciu na toto Re #97582 Ámos: BTW aby neostalo všetko tak! To čo som tu prezentoval pod x-nickami že spraviť sedlový interval pre elektrickú trakciu a do čoho sa tu kopalo napr pre trolejbusy vynímajúc 201,202 a 208 10/15/12//15 tak t3mp tam má veselo pre eliny navrhnuté 4/5/4//6 a to nevadí nikomu.
Marcelllooo
Otazka: Preco sa mesto sprava fiskalne nezodpovedne?
Re #97574 intony: To sa da riesit dualnym rozchodom, pokial ide o kolajnice. Vacsi problem je ale napajanie a hlavne trafostanice ci menicky (alebo jak sa tomu hovori).
Zatial mi vsak nikto nezodpovedal zakladnu otazku: Preco by to muslea nutne byt elektricka? So vsetkymi nevyhodami (ekonomicka nevyhodnost, centrum ako uzke hrdlo, investicna naroscnost, zabitiee uzemia) a otaznymi pozitivami (napojenie na existujucu siet elektriciek).
Re #97575 merice: To nie je presna informacia. V tunely maju byt dve kolaje. A stredom Petrzalky nema ist len elektricka. Ale nebudu to klasicke vlaky, ale lahke mestske supravy.
Re #97577 intony: Ale mozu tade chodit aj elektricky v pripade napojenia na el. siet. A navyse, v pripade rozsirovania rozchodu na 1,4 metra, Petrzalka uz bude pripravena.
Re #97583 intony: Takto zjednodusene to predsa len nie je.
Marcel ma predovsetkym plnomocenstvo a opravnenie hovorit niel;en v mene svojom, ale v mene dalsich tisicov vlastnikov bytov a obyvatelom dotknuteho uzemia. Navyse nase postavenie je ako priamo dotknutych ucastnikov prislusnych konani. A opierame sa nielen o emocie ale hlavne o odbornu argumentaciu.
Naopak niektori ludia z tohoto fora basnia o elektricke len preto, ze sa im to paci. Navyse v Petrzalke, a mnohi ani v BA nebyvaju...