Reply on: Marcelllooo #97597:
Práve to neviem, či by sa to dalo riešiť duálnym rozchodom, pretože električkové i železničné trate majú aj odlišný profil koľajníc a kolesa t. j. električka by po železnici mohla ísť, ale na najbližšej výhybke by sa pravdepodobne vykoľajila.Keď ale vravíš, že by tam mohli chodiť aj električky, potom by si nemal byť proti električke cez Starý most do centra.
Ak myslíš mňa, že básnim o električke len preto, že sa mi páči, nie je to pravda. Som za riešenie, ktoré vyjde mesto najlacnejšie. Ak si si všimol, už zobral som prijal a vzal do úvahy mestské vlaky v Petržlenke, aj keď si myslím, že nejde o najlepšie riešenie, mimo ekonomického. Teraz "básnim" hlavne o električke cez Starý most do severnej časti Petržalky a o tom, že je to to najvhodnejšie čo tam môžeš "prásknúť", pretože aj keby si ťahal tadiaľ autobusy a trolejbusy, buď by skončili na Šafárikovom námestí, alebo by museli pokračovať na smer Nivy (ako NS MHD) alebo smer Nábrežie a Nový most (kde už teraz premáva plno autobusov), nevraviac o tom, že i takáto električková trať by odbremenila nemalé množstvo autobusov smerujúcich do centra.
intony
Napríklad, ak ti pôjdu do Petržalky dve linky v 8 min. intervale, spoločný interval bude 4 min. Ak tri linky v 8 min. intervale, tak spoločný bude 2,7 min.