Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #97576:
Tak potom už fakt neviem. Ako to bude fungovať? Eliny z petržky prídu na šafko v 1-2 min. intervale a potom pojdu kam? Alebo budu mať 10 min. interval? Potom pojde elina do mestských častí? Musí potom DPB kupiť plno nových elín, aby zachovala plnenie intervalov mimo petržky. Som zmetený, lebo za 24 hodín som už čítal plno názorov...
Však v meste je obrovské obratisko: šafko-jesenského-mostová-vajanského nábrežie, využije sa toto? ?
Reply on: merice #97575:
To čo ty nazývaš električky v tuneli a trať stredom Petržalky, v skutočnosti sa jedná sa o mestské vlaky a to nie sú elekričky napojené na existujúcu sieť.
Reply on: merice #97565:
Na Safku obratisko samozrejme nebude a elektricky by nemali byt obojsmerne. Aspon teda vacsina znich ☺
Reply on: intony #97574:
Hej. Lenže tu sa ľudia mýlia. Nikdy nebude premávať vlak stredom Petržky. Vlak vyjde spod tunela tam jak je obchodný dom Atrium a napoji sa na existujúcu trasu z prístavného mosta smer stanica Petržalka. A následne po roku 2015 sa napoji elina z Petržky do tohto tunela. Čiže smer Janíkov dvor, tunel, Filiálka. Nikdy nepojde vlak medzi panelakmi. To je omyl. A v tunely by mala byt pridaná tretia kolaj pre eliny. Tak o tom písali.
Reply on: merice #97573:
Vravím o železničnej trati stredom Petržalky, ktorú Marcelllooo presadzuje, s napojením na podzemný tunel koridoru TEN-T. Električka by samozrejme kompatibilná bola.
Reply on: intony #97572:
Prečo nekompatibilný. Však rozchod kolaji ma byť rovnaký ako v meste.
Reply on: Marcelllooo #97476:
Mne prekáža to, že NS MHD v Petržalke bude na ďalšie desaťročia nekompatibilný s existujúcim mestkým koľajovým systémom. Navyše ak tebou presadzovaný NS MHD bude mať iba jedinú trasu a cieľ v 5-6 min. intervale, zatiaľ čo zvyšok mesta bude mať interval 1,5 až 4 min. električkami, ktoré idú do viacerých častí mesta, nie iba na Trnavské mýto.

A ako sledujem cestujúcich, veľakrát im vadí práve prestupvanie, ktoré je pri električkách omnoho jednoduchšie, než pri metre alebo vlaku v dvadsaťmetrovej hĺbke.
Reply on: merice #97481:
Múdro ?
Reply on: Marcelllooo #97485:
Milý môj, ten krátky úsek je 1,5 mld., pretože tam nie sú zapčítané vozy, dlhý úsek je 8 mld., pretože tam započítané vozy sú, dokonca pre 90 sek. interval, ktorý nebude ? bez nich by šlo o sumu 5 mld. ?
Reply on: Kami #97524:
No tak z Dúbravky do Stupavy ?
Reply on: Ámos #97560:
? ?
Reply on: Solider #97566:
nechápem, čo je dunčo.
Reply on: merice #97565:
Dunčo?
Ránko. ? Inak, obratisko by na Šafku nemuselo byť, však tie nové nízkopodlažné eliny by mali dvere na oboch stranách, vymenil by si šofér len strany na eline. Koľajnice by mali výhybky, kde by si eliny vymenili smer jazdy. Alebo by zliezli zo starého mosta na šafko, urobili by kolo okolo SND a Carltonu a cez Vajanského by sa vrátili na most.
Reply on: Ámos #97560:
Este vyriesit radioaktivitu. Lebo v B.Bystrici zistili ze trolejbusy su radioaktivne tak asi budu aj elektricky 😃
Reply on: 810zssk #97561:
Preco myslis, ze tu plati transaktivna vlastnost a teda zlozeny usek ma rovnake vozokm ako sucet vozokm jeho casti?
Reply on: Ámos #97559:
Hadam chces este tvrdit take veci, ze na Safku ma byt obratisko? Ved ho neni kam dat a ani sa s nim neuvazuje. To sme uz uplne odtrhnuty od reality?
Ak bude linka X z bodu A do bodu B + linka Y z bodu B do bodu C bude vykonany rovnaky pocet vozokm ako ked bude linka Z z bodu A cez bod B do bodu C.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/2d/Combino_VAG_auf_Rasengleis.jpg/748px-Combino_VAG_auf_Rasengleis.jpg
hehe. by ste neverili ako moze vyzerat neesteticka bariera na sidlisku, ktora ho nespojitelne rozdeluje na dve casti ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.