Ja som nepovedal v podstate detto nič iné, lebo 4 min na jednej linke 12 min pre 3 linky naraz je to isté. Ale tak či tak je to to isté čom som hovoril ja o tom intervale, lebo nejsú na to furt tie isté nároky.
To sa nedalo napisat do jedneho prispevku ? ? ? A ano, suhlasim ze sedlovy interval pre saliny je blbost a NIKDY som netvrdil opak. Apropo, rozdiel intervalu je 1 (slovom jedna) minuta co nie je NIC drasticke.
žiadam aj teba o reakciu na toto Re #97582 Ámos: BTW aby neostalo všetko tak! To čo som tu prezentoval pod x-nickami že spraviť sedlový interval pre elektrickú trakciu a do čoho sa tu kopalo napr pre trolejbusy vynímajúc 201,202 a 208 10/15/12//15 tak t3mp tam má veselo pre eliny navrhnuté 4/5/4//6 a to nevadí nikomu.
žiadam aj teba o reakciu na toto Re #97582 Ámos: BTW aby neostalo všetko tak! To čo som tu prezentoval pod x-nickami že spraviť sedlový interval pre elektrickú trakciu a do čoho sa tu kopalo napr pre trolejbusy vynímajúc 201,202 a 208 10/15/12//15 tak t3mp tam má veselo pre eliny navrhnuté 4/5/4//6 a to nevadí nikomu.
žiadam aj teba o reakciu na toto Re #97582 Ámos: BTW aby neostalo všetko tak! To čo som tu prezentoval pod x-nickami že spraviť sedlový interval pre elektrickú trakciu a do čoho sa tu kopalo napr pre trolejbusy vynímajúc 201,202 a 208 10/15/12//15 tak t3mp tam má veselo pre eliny navrhnuté 4/5/4//6 a to nevadí nikomu.
Dik za opravu. Bola to Skoda, hej. Tak nech tam pre mna premavaju tie regionalne vlaky, ale pripada mi to čudné, aby regionálny vlak premával trebárs zo Šenkvic na sídliskovú časť Janíkov dvor. Nepovedal by som nič, keby išiel cez ten tunel na stanicu v Petržalke, ale regionálny vlak na sídlisku?
Do pozornosti Vám dávam článok Bicyklovanie v hlavnom meste. Tento článok článok hovorí o nedostatočnom množstve cyklotrás v Bratislave. Ohodnote ho a diskutujte o ňom. Článok nájdete na www.blog.sme.sk. Ďakujem.
Choď sa niekedy pozrieť, ako sa "upravuje" okolie koridoru. Zabrané časti polí udlávené a nezrekultivované, stavebné dvory nezlikvidované a zapratané bordelom, okolie staníc "upravené" rozhrnutím pár vagónov štrku...
A čo sa neplánuje, naplánovať sa môže. Čo nie je zakreslené, zakresliť sa môže. Napríklad ET Zlaté piesky - Vajnory - Rača nie je zakreslená v ÚP, ale DPB už vypísal verejnú súťaž na spracovanie dopravnej a technicko-ekonomickej štúdie.
A v realite sa plánuje električka aspoň po Bosákovu, tiež sa v realite plánuje stredom Petržalky mestský vlak. Tak nech sa to tak aj urobí. Aj to i to. Nie len to. ?
A co ine to je, ked ti namestnik primatora povie, ze peniaze su len na holu stavbu, urcite nie na vyvolane stavby ci na upravu okolia (tak ako robi napr. NDS pri dialniciach ci ZSR pri stavbe koridorov)?
Plus ked vieme, ze ide o odstranenie stavebnej uzavery pri Chorvatskom ramene?
Ako snivat o tom, ako pekne BY SA TO DALO je fajn a zdielam tieto sny, ale druha vec je ako SA TO PLANUJE v realite. A uplne ine je ako SA TO UROBI...
Hlavne mi nevrav, že električková trať je zabité územie, pretože tu už to boli linky na x fotiek, kde bola trať estetická a kde je električka súčasťou koloritu mesta.
Práve to neviem, či by sa to dalo riešiť duálnym rozchodom, pretože električkové i železničné trate majú aj odlišný profil koľajníc a kolesa t. j. električka by po železnici mohla ísť, ale na najbližšej výhybke by sa pravdepodobne vykoľajila.
Keď ale vravíš, že by tam mohli chodiť aj električky, potom by si nemal byť proti električke cez Starý most do centra.
Ak myslíš mňa, že básnim o električke len preto, že sa mi páči, nie je to pravda. Som za riešenie, ktoré vyjde mesto najlacnejšie. Ak si si všimol, už zobral som prijal a vzal do úvahy mestské vlaky v Petržlenke, aj keď si myslím, že nejde o najlepšie riešenie, mimo ekonomického. Teraz "básnim" hlavne o električke cez Starý most do severnej časti Petržalky a o tom, že je to to najvhodnejšie čo tam môžeš "prásknúť", pretože aj keby si ťahal tadiaľ autobusy a trolejbusy, buď by skončili na Šafárikovom námestí, alebo by museli pokračovať na smer Nivy (ako NS MHD) alebo smer Nábrežie a Nový most (kde už teraz premáva plno autobusov), nevraviac o tom, že i takáto električková trať by odbremenila nemalé množstvo autobusov smerujúcich do centra.
intony