U nás by bohate stačilo, keby ľudia parkovali tam kde je to vyznačené, alebo tam kde sa to dá bez obmedzovania ostatných účastníkov cestnej premávky (napr. pri krajnici podľa vyhlášky). Lenže to by nesmeli byť tupci lenivý prejsť si pár desiatok metrov peši. Dnes som znovu zaparkoval na Súkenníckej pri krajnici. Pri príjazde autom boli všetky normálne miesta obsadené. Stavím sa s tebou, že keby som teraz išiel von pozrieť si situáciu, tak rôzni "majstri parkovania" zaiste objavili aspoň 20 miest, ktoré som ja asi prehliadol. Treba ich odtiahnúť. Surovo odtiahnúť. Tvoria prekážku, obmedzujú ostatných (parkujú dokonca aj v kruhovom objazde, na prechodoch, tak že blokujú ostatných).
Nie sme nútení používať auto, ale ak ho použijeme, šetríme niekoľko hodín času týždenne. A tých nervov koľko ušetríme.. Ja odkedy chodím prevažne autom, som oveľa spokojnejší, kľudnejší. Síce ma občas niekto v premávke naserie, ale keď som chodil len MHD, tak som bol nasratý v podstate po celý čas cestovania. Či už kvôli nespoľahlivosti MHD alebo kvôli tým rôznym potkanom cestujúcim z Vrakune, narkomanom z Hraničnej atď. A ten čas cestovania bol navyše asi o 200% dlhší ako teraz v tom aute. Keď sa začnete oháňať zápchami, tak tie ma ani moc nezaujímajú, pretože aj tak väčšinou cestujem mimo špičky a ani v špičke to nie je také hrozné. Skôr to parkovanie je problém, ale vždy sa nejak v rámci možností dá vyriešiť, osobne našťastie nepatrím k tým, čo potrebujú parkovať 10 metrov od cieľa. Tých niekoľko tisíc mesačne za prevádzku auta stojí, lebo peniaze sa dajú získať, ale stratené nervy v MHD výrazne kazia život.
Mená nepoznám, ale takí samozvaní "ekológovia" odmietali električku a požadovali aj tak metro, v márnej predstave, že metro by išlo v Petržalke pod tým pásom zelene, kde chodia venčiť psov. Bolo to na jednom verejnom prerokovávaní. Im vôbec nešlo o nejakú ekológiu, ale o to že chcú mať METRO. Pýtam sa, kde boli naozajstní ekológovia, aby im vysvetlili rozidel medzi električkou a naftovým autobusom? Nie z dopravného, ale enviromentálneho hľadiska. Oni tam idú bojovať proti tramvaji kvôli nejakej vydre, ktorá údajne žije v mieste plánovanej trasy električky, pričom posledný exemplár aj tak skapal pred 20 rokmi, možno ich pár ostalo v Lužných lesoch. To teraz kvôli nejakému tchoru budeme ďalej zasmradzovať ovzdušie aromatickými uhľovodíkmi, tonami CO2, sadzami a jedmi, rovnako obrusovať penumatiky ktoré uvoľňujú karciogénne látky pri obotrebovávaní. Vieš že pneumatiky sa na autobusoch menia aj každé dva mesiace?
Čo som robil v DELL ešte na Lazaretskej, tak tá budova mala jediný nedostatok - nebola bezbariérová. Ináč v pohode. No vidím že novostavba, ktorá sa mimochodom začala stavať načierno, vedľa Blumentálskeho kostola je tiež šmejd.
INZERÁT:
Mesto hľadá SLUŠNÝCH investorov.
Hmm... To by sme museli mať aj slušných zastupiteľov na jednotlivých úradoch mestských častí a samozrejme aj mesta ako takého.
Vedenie moc nezmenia, lebo nie je dobrý výber, a síce budu frustrovaní, ale zvyknú si. Drvivá väčšina ľudí radšej bude znášať problémy, ako sa sťahovať preč.. Ľudia sú leniví..
si robíš srandu, že až desiateho? veď najprv to mal byť tuším začiatok novembra, ale nestíhali dorobiť križovatku pri technopole, tak to potom presunuli na polovicu a naposledy, čo som zaregistroval, tak 1. 12... (ešte by sa dalo akceptovať 3tieho, keďže to je pondelok) žeby to zase posunuli? http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=5179
Keby politici robili len to, čo chcú ľudia, neboli by sme tam, kde sme. (Teraz to kde sme, myslím v dobrom).
A čo sa týka parkovania, nikde nie je napísané, že každý musí parkovať x metrov od zamestanania, bydliska.
A rozhodne snaha o obmedzenie IGK aj reštriktívnou cestou je správna. Lebo opýtam sa ťa, kam sa budú donekonečna rozširovať cesty? Keď sa minú trávnaté pásy, začnú sa búrať domy, alebo stavať obrovsky nákladné viacúrovňové komunikácie, alebo ako?
Presne tak, vsetky vlnky vsade... to je trapas (zubna pasta...). Navyse, v trojke som aspon videl naznak vyznamu a sice elektricku v strednom pase ulice.
mohol by si byt konkretny ohladom mojich nerozumnych vyjadreni?
narazam na to ze vedenie mesta by malo robit to, od coho sme ich volili a sice sluzit obyvatelom mesta...
takisto by si mali nastolit nejake priority... ked uz na MHD zanedbavaju a konaju tak ako by ju znicit, mali by konat tak, aby bola alternativa v podobe dostacujucej IAD...
Lebo ked bude blba MHD a blba IAD, tak ludia zacnu byt frustrovani a skor ci neskor pojdu prec z mesta, resp zmenia vedenie...
preto sa cudujem ze mesto schvalilo tu budovu s nedostatocnymi parkovacimi miestami a urobilo aj podraz tamojsim obyvatelom ze im znacne narusilo ich domove parkovanie
Ty si tu už minule niečo špekuloval o dopravnej politike spolu s 810žsr, a veľmi rozumné to nebolo.
To nie je tak, že najprv a potom, ale to je tak, že malo by sa to navzájom dopĺňať.
S tým parkovaním, nikto nie je NÚTENÝ parkovať na ihrisku, nikto nie je ani nútený používať IGK. Regulácia spočíva o.i. v tom, že na ulici budeš môcť parkovať na vyznačenom mieste, za nejaký poplatok, a že sa to bude aj riadne kontrolovať a podľa potreby pokutovať.
Konkrétne pri Apollo B.C. sa možno počet parkovacích miest podceni, ale v zásade neexistuje žiadny nárok na to, že ja MUSÍM mať parkovacie miesto presne tam, kde idem, najlepšie zadarmo. Takéto myslenie a dopravné plánovanie existuje v USA, a dôsledky sú katastrofálne.
IAD nemá, a to podčiarkujem, konkurovať MHD. MHD má byť pre ľudí, má byť kvalitná, spoľahlivá, preferovaná a má sa dať ňou dostať tam, kam sa s IGK nedostaneš.
ad LOGO BID:
Ja som hlasoval za číslo 3.
Môj názor je, že logo č. 1 mi pripomína mnohé logá, či už spo. Recar, kedysi Slovak telecom, logo SZĽH a pod. Mám už akúsi averziu voči týmto "ohnutým, zaobleným polokruhom/šipkám"...
Áno, ale riešenie parkovania spočíva len ČIASTOČNE vo vytváraní parkovacích miest. O.i. by malo parkovanie slúžiť ako nástroj regulácie IAD, to však predpokladá dobre fungujúci systém plateného parkovania v uliciach (regulované zóny), to tu v BA zatiaľ nemáme.
Podaktorí naší erudovaní dopravní projektanti majú MHD na háku, a majú slušne povedané "nerozumné" predstavy o riešení dopravy. V hlavách majú hlavne také veci ako priepustnosť križovatiek, ako všade napchať čo najviac IGK za hodinu a najviac jazdných pruhov. ☠ ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.