Vo vede ako i pri projektovani a navrhovani rieseni plati dobre pravidlo, ze dokazuje ten, co nieco tvrdi. Teda mal by si dane riesenie minimalne obhajit...
Nevidim dovod, preco by som mal suplovat jeho pracu...
No, to on naozaj tvrdi. A ja sa ho pytam, ci je v tomto pripade spravny vypocet len scitanim jednotlivych casti. Lebo si tym nie som isty, ale to ani nevylucujem. To by chcelo prepocitat a to po nom aj chcem.
Konkretne ani ja zatial. Vraj to ale maju principialne vyriesene a upravuju na nase podmienky.
Re #97659 intony: Ci je dobry alebo zly, o tom sa da dlho polemizovat. V mnohom je dobry, v mnohom zly. Co je ale dolezite - je to platny UP.
Re #97660 drink: To sa pytam aj ja autora tej myslienky.
Re #97661 intony: Prave naopak. Je to utopenie 1,5 mld. z rozpoctu mesta, pricom sa za to postavi len kratky usek trate Safko - Bosakova. Neostane na rozvoj inych trati, ci vozoveho parku, ani na opravu inych usekov,ktore to potrebuju ovela viac.
Uvedeny usek sa da riesit ovela lacnejsie a usetrene peniaze pouzit na rozvoj vozoveho parku a opravu existujucich trati.
Znova ti odporucam nastudovat si aspon pravne minimum, v tomto pripade zakon c. 182/1993 Z.z., konkretne §14, ktory riesi hlasovanie a pravoplatnost uzneseni domovej schodze.
P.S. Zameraj sa na hlasovanie nadpolovicnou vacsinou pritomnych hodinu po zacati schodze.
P.S.S. Uvedena zapisnica nie je jedina.
No, ale prečo kašlú náň? Pretože je zlý. Napriek tomu, že mnohý vedia, že mnoho stavieb, ktoré sú v nich zakreslené nikdy nebude, napriek tomu tam sú, pričom by mohli byť nahradené efektívnejšími riešeniami, trebárs aj tá podzemná električka v centra, ale poslednou časťou súvetia sa znova vraciam do bludného kruhu ?
Ano, rekonstruovat sa musi tak ci tak. Ale nie je jedno ako a za akym ucelom sa rekonstruuje. Ani ekonomkicky, ani technicky ani technologicky.
Rekonstrukcia pre elektricku je cca o 400 mil. drahsia ako pre cestu. Plus, su tu dalsie komplikvane technicke problemy ako vibracie a radovo vyssia bodova zataz.
Technicke riesenie pre dualnu prevadzku vraj existuje a upravuje sa na nase podmienky. Ja neviem posudit.
Zosuladenie prevadzky vlakov s roznou prioritou (EC, IC, R, Ex, Os) je otazkou naplanovania sietovou analyzou. V podstate pribudne len dalsia prioritna trieda, s ktorou treba pocitat.
Co sa tyka oddielov - ano, udajne sa na tomto probleme momentalne intenzivne pracuje. Vysledky podrobne neviem.
ekonomicka vyhodnost - ze na elektricku mesto peniaze nema a bude si musiet brat uver, co sposobi nerealiza
Stare mesto ako uzke hrdlo - nevsimol som si, ze by elinu cez Stary most chceli zapustit do zeme a riesit ju podzemou. Stale sa hovori o napojeni na existujucu siet - teda uzke hrdlo.
Financovanie zdruzenej investicie. Cast trate zaplati EU (Tunel az po filialku). Regionalna trat po Trnavu je uz z velkej casti rekonstruovana na nove parametre, zvysok sa doriesi v ramci uz beziaceho programu. Mesto sa pozbiera spolu so ZSR na trat v Petrzalke.
zabitiee uzemia – Ale zelzinica v tunely ("moj" variant) a pozemna elektricka (variant mesta) vsak roznou mierou. Plytky tunel je priaznivejsi.
Rozchod. Ano, ked sa bude rozsirovat, bude sa musiet vymienat. Ale Petrzalka bude hotova. Ak bude elektricka, bude sa musiet vymienat aj ta.
"Preco myslis, ze tu plati transaktivna vlastnost a teda zlozeny usek ma rovnake vozokm ako sucet vozokm jeho casti? " - Nerád sa opakujem, ale nemohol by to NIEKTO vysvetliť? Vážne by ma to zaujímalo.
Prečo majú linky 4 a 12 na nábreží cez víkend odchody 4 min. posebe, pričom linka 4 často mešká a ide v rovnakom čase ako 12, a potom 20 min. nič?
Domnievam sa, že cez týždeň to funguje tak, že 4-ka poberie ľudí po Karlovu Ves a 12-ka ľudí, ktorí idú ďalej, no cez víkend je to dosť nezmysel.
Navyše cez prázdniny zázračným spôsobom zrazu ide preklad tých dvoch liniek na nábreží.
NIEKOLKOKRAT TI BOLO VYSVETLENE, ZE STARY MOST SA MUSI REKONSTRUOVAT TAK CI TAK.
A kolajnice sa nedaju urobit tak aby vyhovovali. Bud kupis vozidla s profilom kolies na zeleznicne kolajnice alebo na take co dnes mame na elektrickovych tratiach. Nic medzitym neexistuje.
V tomto maju stastie napr. Kosice, ze prejazdny profil kolesa ich elektriciek je rovnaky ako u zeleznice.
***A znovu ta prosim o dadnie zapisnice, ktora ta opravnuje hovorit v mene tisicok vlastnikov bytov a nie len 38ich.***
Napájanie nie je až taký problém, pretože Filiálka - Petržalka by mohla mať dvojsystémvé súpravy a v Petržake by mohlo byť tým pádom 600, ale koľajnice pre električky by sa museli vymeniť v celkom meste, vrátane podvozkov.
Čo sa týka posledných viet, sčasti súhlasím, ale väčšiu sumu z 1,5 mld. zaberá rekonštrukcia Starého mosta, ktorú tak či tak treba realizovať..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
intony