Reply on: intony #97599:
Toto je ten mensi technicky problem. Kolajnice sa daju urobit tak, aby vyhovovali. Vacsi problem je s napajanim a prislusnym technickym zabezpecenim napajania.Vyhrady k elektricke cez Stary most som uz uviedol a nemam zatial dovod nazor menit.
Nie, nemyslel som tym konkretne teba, ze basnis, ale vo vseobecnosti nalady na tomto fore.
A ano, ekonomicky dovod je jednym z najhlavnejsich a z neho vyplyvaju aj dalsie - ze sa mesto neplanuje realizovat vynutene stavby a realizovat upravy okolia trate.
A spojit Safko s Bosakovou za 1,5 mld? To sme take bohate mesto? Netreba povedzme radsej investovat do niecoho ineho, ak zostaneme v sfere elektriciek, kompletne obnovit vozovy park? Je lepsie mat trat az po Bosakovu, ale terigat sa v nich v starych elinach?
Valec
"centrum ako uzke hrdlo – Perspektívne centrum úzke hrdlo nebude, pretože budú trate pod zemou. A ide ti o perspektívne riešenie, či nie?"
Zatiaľ, čo centrum síce nejakú dobu úzke hrdlo bude (perspektívne nikto nebráni tomu, aby dobudoval podzemný mestský okruh ako malo mať metro), železničný tunel zostane jediný a tým pádom by bol a zostal úzkym hrdlom navždy. Alebo by v prípade nejakej mimoriadnosti boli ľahké mestské súpravy podobné električke na Trnavské mýto presmerované cez ŽST ÚNS a Nové Mesto?