Reply on: intony #96916:
Skoda ze prisiel prave on..
Petrzalka ma najlepsie autobusove spojenie s celym mestom, narozdiel od mnohych inych casti, ked vyzera ze sa zacina nieco hybat co sa tyka nosneho systemu, tak sa zacnu ozyvat experti, ktori tvrdia ze nechcu nosny system ale trolejbusy alebo nejaku inu haluz. Co sa tyka toho co ja robim v okoli romanovej ti poviem len tolko ze nic ta do toho a po druhe 4 roky som tam chodil do skoly a ak ti nieco hovori zasobovanie, tak by si mohol vediet ze vacsina obchodov sa zasobuje prave v skorych rannych alebo neskorych vecernych hodinach. Ach dunčo dunčo nezmenil si sa ?

To ze sa chvalis tym co si mozno dokazal nic nemeni na tvojich šotozvhlych nazoroch. Porovnavat sa s tebou nebudem, nikam nekandidujem a nepocitujem potrebu o svojich uspechoch hovorit verejne.. Dohovoril som
Ámos
Metro je ekonomicka sprostost z dovodu, ze nikde by nebola jeho kapacita neplnena.
V ostatnych veciach jednoducho klames.
Pravdepodobne pracujes niekde v oblasti kde by mal byt tunel ZSR.
Ale OK preco nemat oboje.
Ak tvrdis ze stat zaplati a ZSSk bude za statne prevazdkovat, tak nech sa vybuduje tunel a na trase ZST Petrzalka(aj tam byvaju Petrzalcania aj oni si zasluzia kapacitnu dopravu) - Slovany jazdi ZSSK s lahkymi elektrickymi jednotkami a nech sa postavi elektricka cez Stary most (ten sa musi rekonstruovat tak ci tak) na Janikov Dvor. V oblasti, kde sa budu trate krizovat sa postavi prestupny terminal a ludia si uz vyberu, co bude lepsie a efektivnejsie. Cim budu chciet viac jazdit.
Ako sa hovori ovca cela aj vlk syty. Dohoda po ktorej tak prahnes, racionalne riesenie,...
Re #96849 Marcelllooo: Stary most je na pokraji zivotnosti. Rekonstruovat ho proste treba! Uz to pochop.
Re #96854 Marcelllooo: hm L88 jazdi prave do oblasti ASMN kam ma jazdit tbou preferovane riesenie. Zato L95, L83 su natrieskane. Skutocne mas stale pocit, ze ludia chcu cestovat kam hovoris. Preco tam necestuju teraz?