kockac, nie neurazil, ale urobil som si o Vas mienku, ked ma niekto iny nazor ako vy, musi byt zamestnancom magistratu alebo metra
tie Vase argumenty mi pripadaju ako tie co pouzivaju Karlovcania proti vystavbe PET centra!
furt nechapem ako chcete zabezpecit nekoliznost elektriciek, ved ked pojde elina raz dole raz hore, ved to bude hrozne pomale
klf: o co tak spravit autopmaticke metro a nebude potrba ziadnych vodicov
si: aha tak predsa je podla teba metro lepsie ako elina, tak mam pre Vas navrh, ked uz robite projekt na eliny, spravte projekt na ziskanie penazi, ci uz z deblokacii, z EU...
inak dufam, ze to metro v Petrzke pojde po stlllpoch a nie v niakom vale!!
tie Vase argumenty mi pripadaju ako tie co pouzivaju Karlovcania proti vystavbe PET centra!
furt nechapem ako chcete zabezpecit nekoliznost elektriciek, ved ked pojde elina raz dole raz hore, ved to bude hrozne pomale
klf: o co tak spravit autopmaticke metro a nebude potrba ziadnych vodicov

si: aha tak predsa je podla teba metro lepsie ako elina, tak mam pre Vas navrh, ked uz robite projekt na eliny, spravte projekt na ziskanie penazi, ci uz z deblokacii, z EU...
inak dufam, ze to metro v Petrzke pojde po stlllpoch a nie v niakom vale!!
- ved radiovy prenos je dnes uz starucka vec.
Samozrejme velke sidlisko nie je periferia.
tr3mp
Ale mesto by som dal rozhodne pod zem, vsetky eliny. (Nieco podobne je budapestianke zlte metro, co vlastne odlisny system o druhych dvoch (a stavanej stvrtej) liniek. Je to len draha prevazne zakopana pod ulicou - ziadne razene tunely.) Tymto sposobom by som zapustil eliny v centre, kde je krizovatiek vela a mimourovnove prekonavanie kazdej by bolo prakticky nerealne.
Napr. eliny by vbiehali pod zem pri SNG, na Kapucinskej pred Rackom a pred Trnavskym mytom na Vajnorskej (mozny problem s podchodom) a na Zahradnickej pred centralnym trhoviskom (to by dalo aj nove priestorove moznosti riesenia krizovatky Mileticova-Zahradnicka).