Dúfam len, že pri novej elktričkovej trati do Petržalky sa neplánuje opäť použiť debilný rozchod úzkokoľajky 1000 mm, ale ako skoro všade vo svete sa použije klasický železničný rozchod 1435 mm. S týmto a zároveň aj s pôvodným rozchodom by musela byť vybavená trasa cez Štúrovu, Jesenského, okolo SND aj po časti nábežia späť na Šafárikovo nám., čo však nie je až taký problém. Pri postupnej rekonštrukcii tratí by sa malo prechádzať na širší rozchod. Alebo budeme donekonečna používať úzkokoľajku, na ktorej sa elekrička kolíše ako stará kačica a o komforte pre cestujúceho škoda hovoriť? Pre porovnanie netreba ísť ďaleko, stačí sa previezť električkou v Košiciach alebo v Brne.
:>
'-)
Spectre
KLF> Radiove vyhybky pre elektricky by bola sranda, ale nesmeli by to davat do tramvaji z Kacerova. Krabusti tupi by si urcite podhadzovali navzajom vyhybky