Reply on: CeCo #58025:
A o tomto som tu viedol príliš veľa viet, lenža v BA to nevedie nikam,,,!!! a nechcú ani vedieť tvoriť koľajovu ekologickú dopravu tak ako vo Wienn a inde v Osterreich.Len sa tu viudíme pekne vo svojich znervoznených tátošov. Proste za tými hranicami to končí, lebo tunak si to nechceme v žiadnom prípade pripustiť. Myslím, že treba viac rozhádzať peniaze cestovaním za zahraničnou kultúrou ako zanedbanou Svetovou Slovak Gold DP- 1980... Skoda -tunak o tom blábosať. Radsej deťom pustím ich oblubene http://www.bahntv-online.de/btvo/html04/start.php?top=6
cim to je, ze ma to neprekvapuje ?
mozno si fakt dam tu namahu si to zistit, aj ked to uz nic nezmeni
aquila
v prvej faze to bolo kusok okresane a pocitalo sa aj s docasnym depom/tocnou tam kde je teraz poistovna. popripade to potiahnut na nivy.
s tym 1000mm som si fakt nebol isty
Re #58021 Vladimír: ad metro, ono v BA sa oficialne nikdy nepocitalo s metrom, ale s rychlodrahou
a ako bolo spomenute, keby to neboli stopili bratislavsky VPNkari v90tom roku tak je postavena minimalne hruba stavba a _tunel_ pod dunaj. co by tam uz pustili, by bol ten mensi problem. cize keby to neboli stopli, by to nebolo blaznovstvo a minimalne by mala bratislava nieco ako mali v 60tych rokoch vo viedni => U-Strassenbahn, teda podzemnu elektricku. co by pre potreby BA dostatocne postacovalo.
ad filialka, clovece, ty to tu vobec citas ? tunel pod dunaj & filialka v sucasnej podobe nebude NDS a ani na to nema aspiraciu, moze len ulahcit doprave a najme do znacnej miery medzimestskej. ako aj cez polnym, ktori aj tak to zapichnu v petrzalke