Prepáčte mi moju nevedomosť, ale ako tu čítam tie plamenisté prejavy niektorých jedincov o tom, ako železničná tunelová spojka Petržalka - Filiálka bude spĺňať funkciu NDS v Petržalke, vynárajú sa mi v hlave minimálne nasledujúce otázky:
- ako si títo nadšenci predstavujú obsluhu Petržalky touto spojkou? To cestujúci pôjdu busom z Betliarskej až kamsi na Einsteinovu alebo na ŽST Petržalka, aby prestúpili do vlaku a previezli sa cez Dunaj tunelom?
- ako si predstavujú kapacitu tohto dopravného spojenia? Dnes po jednej strane Petržalky ide nosná 93+94 v špičke v 2-3min. intervale, po druhej trase zas 95 v 4min. intervale. Ten výsledný, povedzme 1-2min. interval prevezmú na seba vlaky? To budú jazdiť tak často?
Ad Metro: Myslím, že ten, kto prvý raz toto bláznovstvo nahlas vyslovil, ani netušil, akú škodu na tomto meste spáchal.
- ako si títo nadšenci predstavujú obsluhu Petržalky touto spojkou? To cestujúci pôjdu busom z Betliarskej až kamsi na Einsteinovu alebo na ŽST Petržalka, aby prestúpili do vlaku a previezli sa cez Dunaj tunelom?
- ako si predstavujú kapacitu tohto dopravného spojenia? Dnes po jednej strane Petržalky ide nosná 93+94 v špičke v 2-3min. intervale, po druhej trase zas 95 v 4min. intervale. Ten výsledný, povedzme 1-2min. interval prevezmú na seba vlaky? To budú jazdiť tak často?
Ad Metro: Myslím, že ten, kto prvý raz toto bláznovstvo nahlas vyslovil, ani netušil, akú škodu na tomto meste spáchal.
Peon
Pri NOU je na zastávke v ozname o L211 priamo uvedené, aby ľudia smerom na Kramáre išli pešo pod kopec alebo na zastávku "Pri suchom mlyne" a za tým je zvýrazneným písmom uvedené, že autobus bol nahradený ekologickým trolejbusom...
Minibus (1900) na L44 má už vonkajší bočný digitálny transparent. Všimol som si ho len zvnútra, ale spredu už nie je plastová tabuľka. Myslím, že tá nová zachádzka na Guothovu je celkom dobrá, no tým sa jej trasa (najmä na/z Jaskov rad) stáva ešte zložitejšou.
Chválim, že na L66, 68, X50, 201 , 211
a asi aj iných od dnes zmenených sa na vnútorných transparentoch ukazujú správne zastávky novej trasy.
Myslím, že na X50 môže premávať naozaj iba SOR. Na Trenčianskej ul., ktorá je pomerne úzka je sú na kraji cesty odparkované autá, a tak musel ísť dosť opatrne...