Aqiula: zmena rozchodu by ako naco bola dobra? Doporucujem navstevu Rumunska, tam jazdia po metrovej kolaji motorove lokomotivy na horskych zelezniciach rychlostou 100km/h. To je v meste malo?
dik za upravu 
kedze metro mohla mat len praha
to len porevolucni papalasi to zacali nazyvat metro.
cim to je, ze ma to neprekvapuje ? 
mozno si fakt dam tu namahu si to zistit, aj ked to uz nic nezmeni 

metro na 1000 mm tusim fakt nikde na svete nie je 
ale zrovna toto fakt nie je problem, ale neschopnost ludi na magistrate. fakt by bolo lepsie, keby bola BA predmestie viedne, snad by sa aj nieco normalneho a rozumneho postavilo 

dokoncena nebude skorej, lebo sa tam jedna o niekolko km tunel od filialky az po stary most v petrzalke
Peon
Pri NOU je na zastávke v ozname o L211 priamo uvedené, aby ľudia smerom na Kramáre išli pešo pod kopec alebo na zastávku "Pri suchom mlyne" a za tým je zvýrazneným písmom uvedené, že autobus bol nahradený ekologickým trolejbusom...
Minibus (1900) na L44 má už vonkajší bočný digitálny transparent. Všimol som si ho len zvnútra, ale spredu už nie je plastová tabuľka. Myslím, že tá nová zachádzka na Guothovu je celkom dobrá, no tým sa jej trasa (najmä na/z Jaskov rad) stáva ešte zložitejšou.
Chválim, že na L66, 68, X50, 201 , 211
a asi aj iných od dnes zmenených sa na vnútorných transparentoch ukazujú správne zastávky novej trasy.
Myslím, že na X50 môže premávať naozaj iba SOR. Na Trenčianskej ul., ktorá je pomerne úzka je sú na kraji cesty odparkované autá, a tak musel ísť dosť opatrne...