Prepáčte mi moju nevedomosť, ale ako tu čítam tie plamenisté prejavy niektorých jedincov o tom, ako železničná tunelová spojka Petržalka - Filiálka bude spĺňať funkciu NDS v Petržalke, vynárajú sa mi v hlave minimálne nasledujúce otázky:
- ako si títo nadšenci predstavujú obsluhu Petržalky touto spojkou? To cestujúci pôjdu busom z Betliarskej až kamsi na Einsteinovu alebo na ŽST Petržalka, aby prestúpili do vlaku a previezli sa cez Dunaj tunelom?
- ako si predstavujú kapacitu tohto dopravného spojenia? Dnes po jednej strane Petržalky ide nosná 93+94 v špičke v 2-3min. intervale, po druhej trase zas 95 v 4min. intervale. Ten výsledný, povedzme 1-2min. interval prevezmú na seba vlaky? To budú jazdiť tak často?
Ad Metro: Myslím, že ten, kto prvý raz toto bláznovstvo nahlas vyslovil, ani netušil, akú škodu na tomto meste spáchal.
- ako si títo nadšenci predstavujú obsluhu Petržalky touto spojkou? To cestujúci pôjdu busom z Betliarskej až kamsi na Einsteinovu alebo na ŽST Petržalka, aby prestúpili do vlaku a previezli sa cez Dunaj tunelom?
- ako si predstavujú kapacitu tohto dopravného spojenia? Dnes po jednej strane Petržalky ide nosná 93+94 v špičke v 2-3min. intervale, po druhej trase zas 95 v 4min. intervale. Ten výsledný, povedzme 1-2min. interval prevezmú na seba vlaky? To budú jazdiť tak často?
Ad Metro: Myslím, že ten, kto prvý raz toto bláznovstvo nahlas vyslovil, ani netušil, akú škodu na tomto meste spáchal.
cim to je, ze ma to neprekvapuje ?
mozno si fakt dam tu namahu si to zistit, aj ked to uz nic nezmeni
aquila
BA odmietla v roku 1990 5 miliard KCS na vystavbu rychlodrahy, lebo by tam bola sovietska technika. v prahe to neodmietli
typicka slovac, papezskejsi ako papez ...
prave kvoli neschopnosti magistratu za poslednych 16 rokov je vysledkom to, ze bude v BA len dalsia este k tomu uplne dosrana radiala, ktora nic nevyriesi.
a ohladne zeleznice, je to daleko realnejsi projekt ako tato radiala.
mesto chce zacat buduci rok, ale nema poriadne urobene plany ani kompletne studie. prestavbu stareho mostu, doteraz nevyriesenu.
ale kedze sa blizia volby tak sa o tom keca.
som sa ochotny stavit o hocico ze sa v roku 2007 s vystavbou nezacne
btw. ze tam bude 15 rokov ako docasne riesenie. nebud smiesny, bude to aspon do roku 2050 a to som optimista.
a ako som povedal, ked uz mesto pre seba zabere cely stary most tak nech to riesia v konecnom variante.
skor kvoli takym ako ty je tu teraz uplne posrana radiala, ktora sa v NICOM nebude lisit od dubraveckej alebo radialy do race, ktora je mozno viac mimourovnova ako ta petrzalska.
a dalsie uplne scestne riesenie bude len 1000 m rozchod
v nasledujucich rokoch sa rekonstruuje X trati. preco sa pri ich rekonstrukcii uz rovno nedavaju obe kolaje ako v liberci. postupne. cena by sa nenavysila mozno ani nie o 10-15%