Reply on: CeCo #58025:
A o tomto som tu viedol príliš veľa viet, lenža v BA to nevedie nikam,,,!!! a nechcú ani vedieť tvoriť koľajovu ekologickú dopravu tak ako vo Wienn a inde v Osterreich.Len sa tu viudíme pekne vo svojich znervoznených tátošov. Proste za tými hranicami to končí, lebo tunak si to nechceme v žiadnom prípade pripustiť. Myslím, že treba viac rozhádzať peniaze cestovaním za zahraničnou kultúrou ako zanedbanou Svetovou Slovak Gold DP- 1980... Skoda -tunak o tom blábosať. Radsej deťom pustím ich oblubene http://www.bahntv-online.de/btvo/html04/start.php?top=6
dik za upravu 
aquila
tych 5 miliard, by si clovek musel zaist do prahy a tam si vyziadat rozpocet na rok 1990 a taktiez, vyrozumenie/ustanovenie vtedajsej bratislavskej VPN
a co by sa za tych 5 miliard postavilo ? no docela dost, minimalne hruba stavba by bola urobena a by bolo jednoduchsie tam dat aj ked len elektricky a postupne to dostavavat, ake to ze bratislava 20 rokov nebude mat zhola nic
a ano v stuttgarde to trvalo 20 rokov, tak preco by to nemohlo aj v BA trvat 20 rokov ? preco by sa postupne pri kazdej rekonstrukcii isteho useku nepripavil ten usek hned aj na siroky rozchod ? hovorim tu niekde ze by sa malo prejist systemom big bang ? nie..
s tym suvisi aj petrzalska radiala. co tu mesto trepe o metre a tunely pod dunajom, ked ju budu stavat rovno v 1000 mm ? to je chore
inak BA kupuje veci aj bez nutnosti prechodu na 1435mm
ja mestu nebudem nic pisat, nemam dovod
ja sa s tebou stavim ze elektricka sa skor ako v roku 2008 nezacne stavat a mozno sa zeleznica zacne stavat skorej ako elektricka