MAM PROSBU:Podaruje mi niekto nejake stare materialy tykajuce sa MHD??(stare cestaky,a ina)DAKUJEM ? ? ?
Re #57995 galiyosha: Aj 14T ms svoje vady...Tazko prechadza oblukmi,je dost "leniva" ako sa hovori...Mimoúrovnove riesenie Safka si neviem predstavit ? ? ...Ja by som v Petrzalke videl najradsej 16T..
Ja preferujem tradicne Skodovky...Nech do Petrzalky nejak specialne zrekonstruuju a upravia T3 napriklad a spriahaju do trojsuprav...A usetria mnoho penazí kedze to je lacnejsie...Aj ked ide aj o istu revitalizaciu vozoveho parku mozme nakupit z inych miest TeTrojky-
... A k tým mimourovnovym krizovatkam: Ak to spominate v kombinacii s Tram...Tak spravte 100% preferenciu a mate
... Sice do toho nerozumiem ale setrim ... ? ? ?
Re #57996 CeCo: Nechcem Ti do toho kecat ale linka 82,81,85,86 je od 5,9,2005 zrusena...A co ma 191 spolocne s Patronkou?? Mozno som zle pochopil..Aj ked tvoje definicie su dost dobre...
Re #58001 CeCo: HH .. Sak hovorim ze je to od veci... Ale mimoriadne dobre si to zhodnotil... Keby si to skorej o 3/4 roka tak by im to mozno aj pomohlo... Ani mne sa to docela nepaci , mozno to tu raz rozoberem... No ja som hlavne na TRAM-vaje
Re #57995 galiyosha: Aj 14T ms svoje vady...Tazko prechadza oblukmi,je dost "leniva" ako sa hovori...Mimoúrovnove riesenie Safka si neviem predstavit ? ? ...Ja by som v Petrzalke videl najradsej 16T..
Ja preferujem tradicne Skodovky...Nech do Petrzalky nejak specialne zrekonstruuju a upravia T3 napriklad a spriahaju do trojsuprav...A usetria mnoho penazí kedze to je lacnejsie...Aj ked ide aj o istu revitalizaciu vozoveho parku mozme nakupit z inych miest TeTrojky-
... A k tým mimourovnovym krizovatkam: Ak to spominate v kombinacii s Tram...Tak spravte 100% preferenciu a mate
... Sice do toho nerozumiem ale setrim ... ? ? ? Re #57996 CeCo: Nechcem Ti do toho kecat ale linka 82,81,85,86 je od 5,9,2005 zrusena...A co ma 191 spolocne s Patronkou?? Mozno som zle pochopil..Aj ked tvoje definicie su dost dobre...
Re #58001 CeCo: HH .. Sak hovorim ze je to od veci... Ale mimoriadne dobre si to zhodnotil... Keby si to skorej o 3/4 roka tak by im to mozno aj pomohlo... Ani mne sa to docela nepaci , mozno to tu raz rozoberem... No ja som hlavne na TRAM-vaje
ale zase ine odstredive sily .. to beriem.
R.A.T.P.
V prvom rade sorry za male chyby v predoslom prispevku
(ma byt 1000mm a nie 100mm..., preskocili aj nejake pismenka).
Co sa tyka Mlynskych Niv, to mala byt docasna trasa
metra, zacali ju budovat myslim niekedy v 1986 a coskoro na to zistili, ze by to bolo velmi honosne provizorium
aj s vozmi NDR LEW 250 (malo byt specialne vyrobene pre BA -
odvodene z LEW 270 co beha este v Berline, ale so sirkou skrine 2700 mm
http://www.stadtschnellbahn-berlin.de/index.php?http://www.stadtschnellbahn-berlin.de/baureihen/br270/index.html
), tak stavbu stopli. Dnes z nej mame
najazd na Stary most(v polovicnom profile- ktory teraz dokoncia kvoli rychlo eline).
No a depo na Mlynskych Nivach - prepojenie urovnove zo stanice Mlynske Nivy CEZ CESTU do depa :-))
Ano, pravda je ,ze keby porevolucna vlada nestopla vystavbu,
dnes tu podzemka existuje.
Skoda, ze ked sa vyberal variant lahkeho metra, tak
radnica urednostnila neskutocne drahy system VAL.
Osobne som rad, ze sa VAL nevali nasim podzemim!!!!
Poznam to z Francie, draha hracka pre velke deti.
To uz radsej 81-71 !!!
Skoda, ze sa vtedy magistrat nezaoberal ponukou CKD
na lahke metro, ponukali 2 varianty:
S vozom na ocelovych kolajach
dlzky 60 m (4-or vozova suprava), alebo druhy variant
podpovrchovu tram. Boli to ochotny vybudovat az
po Hl.St. za nejakych 9 mld Kcs.
Asi neboli dostatocne stimulovani (financne...)