Tolké dohady o stanici Filiálka... Aj keď sa to ŽSR rozhodnú predsa len zriadiť, tak to dopadne tak, že sa vybudujú akurát dve nástupištia s koncovými kolajami, nejaká menšia výpravná budova na predaj lístkov, prístupový chodník a to bude všetko. A budú tam zachádzať nejaké špičkové vlaky v pracovné dni. Toť všetko, lebo na viac peniaze nebudú.
tr3mp
Križovatka pri SAV v smere zo stanice upchatá nebýva, MHD ňou prechádza plynule do všetkých smerov (SZ, Šancová, Štefánikova, električky ani nerátam). Ak by si chcel znásobiť kapacitu pri súčasnej infraštruktúre, je možné dokúpiť na linky 1 a 2 namiesto 32 metrových vozidiel 65 metrové.
Druhý významný faktor, ktorý pri hl. stanici zanedbávaš, je množstvo cieľov v jej pešej dostupnosti. Do 10-15 minút máš dve ministerstvá, STU, NBS, Dell. Pri plánovanej polohe Filiálky máš budeš musieť 5 minút ísť len na zastávku MHD na Trnavskom mýte