Reply on: david1 #225304:
V com by 30 minut z kazdej trate bolo zhorsenie obsluhy oproti stavu kedy je z kazdej trate 60-120 minut?Inak kapacita na 15 min. z kazdej trate by sa v samotnej stanici nasla. Problemom su ked tak prilahle trate.
chodec
No a teraz skús sa takisto analyticky pozrieť na Trnavské mýto, nie je to diametrálny rozdiel ?. Nie sú na Trnavskom mýte lepšie rozložené ciele ciest do všetkých 4 segmentov ? Nie je výhodnejšie keď linky MHD sú priebežné a sú smerované do všetkých smerov a segmentov ? Nie je tých liniek paradoxne viac lebo každá ide na dve strany ? Skús tiež porozmýšľať ktoré TIOPy budú až takým prínosom keď to spomínaš, ale daj nejaké rozumné argumenty nech sa o tom môžeme pobaviť. Ale sprav si nejakú analýzu ich polohy, atraktivity.