Reply on: Solider #225271:
To je pravda, že to ide aj tak, dokonca v ČR na niektorých vedľajších tratiach ten systém funguje aj po ich "optimalizácií". Ale nemyslím si, že hlavná šťanica patrí do tej skupiny staníc, kde by sa mal využívať systém zamestnanec - zástavka.
Valec
Ak dokážeš vieš priebežné vlaky cez HlSt a dobuduješ nejaké tie TIOPy, tak na sa tí cestujúci rozptýlia, lebo každý vystúpi z vlaku tam, kde to bude mať najvhodnejšie. Ale ak celú Trnavu a Galantu dovezieš na TrMy, tak sa tam (v lepšom prípade 4x za hodinu, v horšom 2x za hodinu) v priebehu 5 minút vyrúti 800 ľudí, ktorý sa do MHDčky nezmestia.
Navyše, na HlSt máš už dnes obratisko MHD (a najmä električiek), ktoré na TrMy nemáš a ani nemáš kde zriadiť. A to má tiež zásadný vplyv na organizáciu MHD.