Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: badrider #213576:
V poslednych mesiacoch, vzdy ked som sa dostal do situacie, ze som dobiehaval k autobusu, na mna vodic pockal a aje ked uz zavrel dvere tak ich zase pre mna otvoril, dokonca sa mi zda, ze niekedy sa uz nejaky ten centimeter pohol a napriek tomu ma pustil (hovorim o Bratislave). Takisto dnes, som prestupoval pri Auparku, ked som vystupil z autobusu vodic pred nami uz zatvoril dvere a asi sa uz chystal odist ale nakoniec ma pustil. ☺ Ked tak citam diskusie tu, tak musim mat stastie na piatich vodicov ktori su mili, lebo vsak vsetci su hovada.

Pre porovnanie moje skusenosti z Viedne (ó Vieden zalat, vsetko je tam stokrat lepsie): Niekolko krat sa mi stalo, ze elektrickar zdrhol skorej nez mal (viem ako idu moje hodiny v porovnani z hodinami v MHD vozoch), ovela castejsie nez v Bratislave. Moji oblubeni su ale ti, ktori zablokuju dvere a potom este vyse 10 sekund stoja na cervenej (ani predsignal neoznamoval zmenu signalu). Ale na druhej strane som sa dopocul, ze polovica Viedenskych bim-karov a busarov su Juhoši a Turci, takze by som nebal byt taky prekvapeny ?
Reply on: Miro #213561:
Prebehne sútaž o dopravcu?
Reply on: Ike #213586:
Vsak mu to treba pri tej dalsej jazde dat vyzrat. Pokial viem, prikaz cakat na 64 nadalej plati. Treba poslat staznost.
Vodič L41 s odchodom o 18:15 odišiel PRÁZDNY (sic!) z Vozovne Hroboňova doslova v čase, keď L64 (celkom plná) prichádzala do zastávky. Nuž, cestujúci si môžu pol hodinu pomoknúť v príjemnom 1x2m prístrešku v super počasí a s možnosťou byť ostriekaný nefungujúcou kanalizáciou na priľahlej ceste.

DPB vraj nemá vodičov a pritom zamestnáva takých, ktorý si vozia zadky v prázdnych autobusoch. Tak ale keď mu nepríde podozrivé, že vo voze a na zastávke nie sú žiadni ľudia, tak potom neviem. Nešlo o vozidlo, ktoré jazdí z HLST.

Reply on: Dave177 #213487:
Ďakujem ? , opravené.
Reply on: badrider #213576:
Ano aj taki su a je ich vela. A niektori to casto az prehanaju, lebo ked ide -3 a dalej pusta kazde auto z vedlajsej ci chodca na prechode, a kvoli tomu nestihnem prestup s rezervou 5 minut ide ma porazit. Na X13 uplne bezne.
Frešo mal dnes brífing na zastávke Žilinská, kde sa vyjadril za zachovanie piatich stromov a ich záchranu pred výrubom.
Reply on: Rubber38 #213581:
Podstatné je aby sme vedeli "oč kráči" nie sme tu na gramatickom okienku.
Reply on: badrider #213574:
Ajé, to je zas medzier, ypsilonov, Caps Locku a interpunkcie (samozrejme okrem čiarok, čiarky sú nepriateľom režimu!)... ? Človek má potom problém dočítať sa aspoň do polovice
Reply on: badrider #213576:
Takže sme sa možno stretli pri tejto milšej príležitosti?
Reply on: 810zssk #213570:
Chuda ZSSK, este sa zastava IDS, a nezaraba na tom nic, teda najmenej. ?
Reply on: BigMac #213577:
To sa dá aj dnes.
Reply on: S499.1023 #213572:
Ono aj s Nexom so 100-vkovou čiarou v GVD sa dalo dlho mastiť pred IC. Stav za čias unitárnych ŽSR, rok cca 1994-1995. A občas aj s posvätením dispečera a bez autobloku... A všetci boli spokojní a IC ani nemeškalo. A to vtedy IC-ečkári boli veľa rozmaznaní, aj na jazdu odbočkou písali hlášenky...
Reply on: badrider #213574:
A to nehovorím mam aj velmi pozitívne skúsenosti kedy vodič počká usmeje sa povie nieje zaco ! Ja vzdy idem zo zadu dopredu aby som slusne poďakoval.... A vela krat vidím ze vedia urobiť aj dobre skutky .... Počká dobiehajuceho aj napriek tomu ze mešká a podobne ... !
Reply on: ufo #213571:
Takže trolejbus, že ma to skôr nenapadlo, je to fat na pováženie.
Reply on: forester #213564:
Pozri ako vies ze ja niesom dokonca šofér MHD ??? To po prvé po druhé presne ako aj ostatný tvrdia skorší odchod je CHRAPUNSTVO hovorím o tom ze hlavne vo večerných hodinách by urodzený vodiči MHD mali CHAPST ze spoje nechodia az tak často a ked este trolejbusar idúci hneď za 93 jej bliká napriek tomu ide o dve minuty skor , a imbecil v linke číslo 93 odíde úmyselne tak tu hovorím o tom ze to je imbecilstvo .... A taký vodiči nemajú co robit v DPB a pracovať z ľudmi a SLÚŽIŤ ĽUDOM VYKONÁVAŤ SLUŽBU CESTUJÚCIM !!!! Presne ako bolo spomenuté kto komu robi službu ? Cestujúci vodičovi MHD ???? A nebuďte láskavo vztahovacny poniektory... Minule ďalšia negatívna skúsenosť pred nami trolejbus a úmyselne neotvoril vodič za ním dvere jeho odôvodnenie na zastávke sokolska bolo ze stojí na prechode prosil som ho slusne aby otvoril aspon prvé dvere nie a bodka .... To je prístup vodiča ? Robte tu robotu tak ze vy sa vžité do koze cestujúceho a nie bezohľadne lebo "VY" ste vodiči profesionáli .... Predstavte si ze aj ja som 😉
Reply on: S499.1023 #213572:
Za predpokladu, že vlak prvý by nebol vlakom pravidelným podľa CP v tom žiaden problém nevidím.
Reply on: ufo #213571:
Vieš si predstaviť, že by rušňovodiči jazdili ako lesník? Však čo, o dve minúty skôr, veď je postavené a pri vchodovom čaká ďalší vlak, všetkým len prospejem ? .
Reply on: forester #213564:
Pokiaľ nemám čas odchodu, ani nepozriem von a čakám. Nemusím sa do osoby vodiča ani vžiť.
Reply on: Joyki #213562:
Vystup je ten ze ZSSK dostane menej penazi, pretoze sa zohladnuje kolko percent ludi vyuziva tarifu dopravcu a kolko tarifu IDS. Podobne by to malo byt u inych dopravcov.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.