Reply on: TomJ #213592:
Ten vodič L41 neodišiel predčasne. Mal ísť 18:15 a odišiel 18:18, pretože L64 chytila zápchu na Šancovej, kvôli nehode pri HLST.Garantovaný prestup je však kvôli tomu, že dochádza k nútenému prestupu podstatnej časti cestujúcich, t.j. vodič L41 mal čakať aj 10 minút (okrem prípadu, keby L64 vypadla), pretože ak by L41+L64 boli jedna linka, ten ojedinelý cestujúci, čo ide zo ide z Hauerlandu na Šafranovú by čakal tiež. A stále platí, že naštvanie jedného cestujúceho situáciou, ktorú dopravca nevie ovplyvniť, je menšie zlo, ako naštvanie celého autobusu nerešpektovaním garantovaného prestupu.
Iste, je možné operovať tým, že čakaním na L64 z mesta by nestihla L41 zniesť cestujúcich dole na L64 idúcu do mesta, ale stále sú možnosti
- L64 v smere do mesta ignorovať z ohľadom na to, že je popoludňajšia špička a že v smere na Drotársku ide podstatne viac ľudí ako z Drotárskej,
- L64 v smere do mesta dispečingom zdržať na Hroboňke, pretože je prioritne určená pre ľudí z Drotárskej a nie pre jedného cestujúceho z Lovinského
- v ríši snov operatívne zapojenie (ak to umožňuje CP) prestávkujúcej 147 do zvozu cestujúcich z Drotárskej (prestávka L147 je 25 minút, jazdná doba L41 je 5 minút, kapacitne problém byť nemôže, ak supluje spoj, ktorý ide proti smeru špičky).
forester
Jeden bude spokojný že chytil spoj a druhý že nestihol prestup a nikdy nebude 100% ludí uspokojených.Každý kto robí v doprave by to mal chápať lebo aj on keď ode svojím autom nepríde domov vždy v rovnakom čase.
Ludia však budte kritický aj sami na seba tak ako na vodičov.Aj vo vašom fachu sa nájdu veci ktoré nie sú dokonalé.
Čo je ale zarážajúce od 810zssk keď konštatuje že to treba dať vodičovi vyžrať s sťažovať si na neho.Čo ti prešiel po nohe alebo ťa privrel medzi dvere?Ani jedno ani druhé iba si nestihol prestup alebo svoj spoj.Hovorím no a čo, čo je to v pomere 1000:1?Treba tu vodiča naozaj utopiť v lyžičke vody?Tak naozaj podaktorý nemáte úroveň ani kultúru.Ten šofér pracuje v strese mstského chaosu 10-12 hodín kde absentujú BUS pruhy a priorita MHD v prednosti v jazde čo v Budapešti ani Prahe nexistuje.Je zodpovedný za vašu bezpečnosť aby vás doviezol do ciela bez úhony na zdraví a či to bude o 2 minúty neskôr na tom predsa prd záleží.
Áno personálne obsadenie je niekedy žalostné,vidíme rôzne situácie kedy sa vodič nezachová profesionálne ale prečo to tak je prečo súdnictvo, polícia... je skorumpované a neplní si svoje povinnosti.Začnite od hora a potom pranierujte vodiča ktorý tú prácu vykonáva za zlomok mzdy hore napísaných profesii.
Koniec románu.How