Reply on: forester #213591:
Celá táto debata ale začala tým, že vodič predčasne odišiel zo zastávky. A to by nemal. Aj keď možno vďaka tomu na konečnú neprišiel na -10, ale povedzme na -5. Ale vodič zápchy neovplyvní, takže tam sa cestujúci nemôžu sťažovať. Zmeškanie spoju kvôli jeho predčasnému odchodu je ale vyslovene chyba vodiča a ak sa náhodou jedná o spoj, ktorý ide raz za 30 minút (ako spomínaná 41), tak je to naozaj na šťažnosť.
forester
Jeden bude spokojný že chytil spoj a druhý že nestihol prestup a nikdy nebude 100% ludí uspokojených.Každý kto robí v doprave by to mal chápať lebo aj on keď ode svojím autom nepríde domov vždy v rovnakom čase.
Ludia však budte kritický aj sami na seba tak ako na vodičov.Aj vo vašom fachu sa nájdu veci ktoré nie sú dokonalé.
Čo je ale zarážajúce od 810zssk keď konštatuje že to treba dať vodičovi vyžrať s sťažovať si na neho.Čo ti prešiel po nohe alebo ťa privrel medzi dvere?Ani jedno ani druhé iba si nestihol prestup alebo svoj spoj.Hovorím no a čo, čo je to v pomere 1000:1?Treba tu vodiča naozaj utopiť v lyžičke vody?Tak naozaj podaktorý nemáte úroveň ani kultúru.Ten šofér pracuje v strese mstského chaosu 10-12 hodín kde absentujú BUS pruhy a priorita MHD v prednosti v jazde čo v Budapešti ani Prahe nexistuje.Je zodpovedný za vašu bezpečnosť aby vás doviezol do ciela bez úhony na zdraví a či to bude o 2 minúty neskôr na tom predsa prd záleží.
Áno personálne obsadenie je niekedy žalostné,vidíme rôzne situácie kedy sa vodič nezachová profesionálne ale prečo to tak je prečo súdnictvo, polícia... je skorumpované a neplní si svoje povinnosti.Začnite od hora a potom pranierujte vodiča ktorý tú prácu vykonáva za zlomok mzdy hore napísaných profesii.
Koniec románu.How