Reply on: Pe67 #213614:
Vedel som o tom pri jednej výhybke (pri tuneli od mesta do tunela), vedel som presne, prečo to robí (bol tam príliš dlhý odblokovací kontakt a keď sa do zastávky vošlo razantne, tak sa rozkýval, štrajchol o trolej a výhybku odblokoval) ale bolo to relatívne neškodné, lebo to bolo pri zastavovaní v zastávke, akurát sa človek prešiel so železom. Hlásil som to vrchárom nespočetnekrát, srali na to. Tak som potom použil svoju obľúbenú metódum ako ich k oprave donútiť.
birch
Takze nahradenie sucasneho stavu jednou nosnou linkou (bez ohladu na to, ci autobusovou, alebo trolejbusovou) by podla mojho nazoru mohlo byt logickym krokom.
Ak ale ano, tak koncepcne, to znamena nie nejaky prestup pri Tesco Lamac "kdesi v poliach", ale napr. na Patronke, z ktorej by sa mohol vybudovat realny terminal s ukoncovanim mestskych aj primestskych autobusov a dostupnostou zeleznice (tzn. ciastocne aj v novej polohe, napr. medzi Lamacskou cestou a ul. Pri suchom mlyne).