Reply on: S499.1023 #213606:
Jeřábek, ty už tu toľko nemudruj. Neviem na koho sa hráš, veď aj ty si jazdil dosť často s náskokom.A o slušnosti s tvojej strany sa tiež nedá hovoriť. Pamätám sa ako ti raz podhodilo výhybku pri tuneli (2. vozom pri našliapnutej jazde!) a prvým podvozkom si zahučal doľava (namiesto rovno - na nábrežie) s linkou 12. Sedel som vzadu vo voze 7767 a až tam som počul tie vulgarizmy čo ti z úst vyšli z otvorenej kabínky, tak sa tu láskavo nehraj na predpisového vodiča, lebo taký si nebol.
Ike
Garantovaný prestup je však kvôli tomu, že dochádza k nútenému prestupu podstatnej časti cestujúcich, t.j. vodič L41 mal čakať aj 10 minút (okrem prípadu, keby L64 vypadla), pretože ak by L41+L64 boli jedna linka, ten ojedinelý cestujúci, čo ide zo ide z Hauerlandu na Šafranovú by čakal tiež. A stále platí, že naštvanie jedného cestujúceho situáciou, ktorú dopravca nevie ovplyvniť, je menšie zlo, ako naštvanie celého autobusu nerešpektovaním garantovaného prestupu.
Iste, je možné operovať tým, že čakaním na L64 z mesta by nestihla L41 zniesť cestujúcich dole na L64 idúcu do mesta, ale stále sú možnosti
- L64 v smere do mesta ignorovať z ohľadom na to, že je popoludňajšia špička a že v smere na Drotársku ide podstatne viac ľudí ako z Drotárskej,
- L64 v smere do mesta dispečingom zdržať na Hroboňke, pretože je prioritne určená pre ľudí z Drotárskej a nie pre jedného cestujúceho z Lovinského
- v ríši snov operatívne zapojenie (ak to umožňuje CP) prestávkujúcej 147 do zvozu cestujúcich z Drotárskej (prestávka L147 je 25 minút, jazdná doba L41 je 5 minút, kapacitne problém byť nemôže, ak supluje spoj, ktorý ide proti smeru špičky).