predpokladám, že sa o tom vie, tak len pre informáciu, keďže sa v tej lokalite motám denne - tuším od pondelka, resp. utorka je zhasnuté návestidlo výhybky, ktorá rozdeľovala trať na Radlinského na smery obchodná a Hlavná stanica. Mám dojem, že minulý týždeň vo štvrtok to ešte svietilo, ale cez "displej" bol prehodený kríž. Takže definitívny koniec?
Áno, mohli. Tam by však ale mohlo prísť k nárastu jazdnej doby, alebo strate obsluhy niektorej lokality (nemám to nijako podrobnejšie preskúmané) a to je to, čo som myslel tým, že by to nebolo tak jednoducho realizovateľné.
S tým prestupom je to horšie, ale dispečerské riadenie by sa už dalo poriešiť.
Ale v princípe by to šlo, aj tie linky čo idú z východu cez Hodžovo (53 55 61 70) by napr mohli ísť cez Šancovú a Štefánikovu a došli by od severu aby pokračovali do Petržalky (napr.) (alternatíva ako pôjdu nočáky keď sa uzavrie hlst)
Tam ide skôr o to, že tam sú tie prestupové vzdialenosti medzi jednotlivými nástupišťami väčšie a dispečer ťažšie okontroluje že kedy už všetci prestúpili, ak sa napr. bude čakať na nejaký zmeškaný nočák (alebo príde služobák z Trnávky a z neho idú vodiči na všetky smery...)
Ak by sa to sprejazdovalo, tak v tom až taký problém nevidím. Veď ak by sa dnešné prejadzové spoje N21/N31 miesto na stanici menili na Hodžovom nám. tak ušetrím tú minútku dve na zachádzke na stanicu a na svetlách križovatiek.
Zásadný problém ktorý v tomto ale vidím je ten, že je možné kombinovať len linky idúce zo Štefánikovej v smere na Zochovu a na Kollárko, a nie aj Zochovu s Kollárkom medzi sebou. A keďže tých severných liniek je menej, nebolo by to (tak jednoducho) realizovateľné.
Kvôli prestupu medzi "severnými" (N21, N29, N74...) a "južnými" linkami. Inak tam nie je prestupovať medzi čím. Prázne tie nočáky nechodia, to je pravda, otázne je, či a koľko ľudí sa vozí až na stanicu na prestup len kvôli tomu že to inde nejde a koľkí kvôli tomu aby pri ňom čakali dlhšie (napr. ja v zime bežne chodievam až na stanicu, zatiaľ čo v lete prestupujem už na Hodžku).
Ak by bol na N72 práve a len ten problém, že nejde zo stanice a preto treba na Hodžovom prestupovať, potom ten istý problém majú aj všetky "severné" nočáky s tým, že nejdú z centra a treba prestupovať na stanici.
Tou N5 mozno chcu obsluzit centrum mesta. Ak ide o setrenie pohonnych hmot tak by sa hodila aj N10 v trase Zlate Piesky Ruzinov cez SNP. Za elektrinu pre eliny a trolejbusy myslim platia pausal . N56 teraz robi kolotoc Zlate Piesky-Puchovska a cez Nobelovu ako SJ zase na Zlate . Od tretieho kolecka v opacnom smere. Myslim ze robi aj nocne spojenie medzi vozovnami Krasnany a Trnavka. Ak by to dali na az na Panty tak sa bude musiet tocit cez Vajnory a bude nutny dalsi sluzobak.
Cela debata k zmenam NV, co sa tu posledne tri strany rozobera, nema realny zaklad. Mozno je to niekoho prianie, ci zamer zistit nazor diskutujucich na svoje vymysly, ale nie zamer zodpovednych.. Ak navrh obsahuje N5 prevadzkovanu elektrickami, dalej sa neoplati nad tym ani uvazovat..
Pokial viem tak tam jazdia kvoli prestupu, ktory ludia vyuzivaju (schvalne, mozme sa tam ist niekedy postavit, pozriet sa kolko ludi tam nastupuje a kolko z nich prestupuje z inej linky). Ono tie nocaky zo stanice prazdne nechodia a myslim si ze by prazdna nechodila ani N72.
Keby bolo miesto, tak môžu kľudne aj všetky nočáky končiť na Hodžovom, dobre, jedna dve nech idú (prechádzajú) cez stanicu. Však na čo jazdí v noci 15 (či koľko) liniek na Hlavnú stanicu? Jedine kvôli tomu, aby mali kde byť ukončené. Inak ich tam netreba, keďže za celú dobu prevádzky príde len jeden osobák z Trnavy.
N5 nepojde na stanicu. Ano, da sa to riesit nadvaznostou (aj ked skor na N29), ale vznika tam uplne zbytocny prestup.... absolutne nechapem naco by toto zhorsenie realizovali.
V tom prípade 25 Tr a na SAV striešky. Lebo aby autobus chodil 99% pod drátmi kvôli 20tim ľuďom za noc (aj to len pred voľným dňom) , ktorým je zaťažko prestúpiť (a to v noci nechodia ani mamičky s kočíkmi a ani moc dôchodcovia či invalidi), to sa mi nezdá rozumné..
N72 by proste podla mna mala ist normalne Hlavna stanica - Cilizska s tym ze by to bol standardny nocak s dvoma poradiami (jedno trojjazdove, druhe od 00:00 do 04:30). N44 a N47 by mali separatny voz.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk