Reply on: AAA #166694:
Mám taký pocit, že tam je číslicová reléovka AŽD. Samozrejme, že chyba je u panelistu ale nedémonizoval by som ho - to sa proste môže stať, hlavne v takých podmienkach, v akých pracujú na BAHL. Ostudný je spôsob, akým to pokračovalo. Tam sa samozrejme malo okamžite zhodiť voľno zastaviť posun a personál mal cestujúcim pomáhať. Preposunovať súpravu k perónu by bolo pomerne riskantné, keďže okamžite po zastavení vlaku sú dvere odblokované a substrát smozrejme okamžite začal liezť do koľajiska.
Author
-i ja presne viem, kde 70ky cez vikend dlhodobo meskali, ale pridat minut po tom, co sa 4 zastavky 70 preklasifikovali na znamenie a vypol semafor pri Slovnafte...
-a k tej vikendovej 63, pozname obaja doverne, prist pod -2 nebolo lahke, ale netvrd, ze kazdu jazdu na prichode ASP cez vikend meskas od 5 do 8 minut.. aj nedelu dopoludnia.. Od zavedenia som zatial cestoval 63 cez vikend, resp.vecer 3x a zatial vzdy isla predcasne..
Novinka poukazuje na definiciu presnej jazdy zo strany objednavatela, ked predcasny odchod nie je zelatelny. Ak by mala byt snaha garantovat prichod bez meskania, to potom sa moze rozpustit vyrovnanie meskania kazdej linky do jazdej doby, zaviest tolerancia napr. +-3min.. a jazda "v priemere presne" bude znamenat, ze niektory spoj odide 3min predcasne a iny 3min zmeskany.. avsak to zavana dobou davno minulou, teda socikom..
Re #166670 Balej:
to, co spominas, je sikovnost tvorcu grafikonu 93 a 95..