Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: AAA #166694:
Mám taký pocit, že tam je číslicová reléovka AŽD. Samozrejme, že chyba je u panelistu ale nedémonizoval by som ho - to sa proste môže stať, hlavne v takých podmienkach, v akých pracujú na BAHL. Ostudný je spôsob, akým to pokračovalo. Tam sa samozrejme malo okamžite zhodiť voľno zastaviť posun a personál mal cestujúcim pomáhať. Preposunovať súpravu k perónu by bolo pomerne riskantné, keďže okamžite po zastavení vlaku sú dvere odblokované a substrát smozrejme okamžite začal liezť do koľajiska.
Reply on: S499.1023 #166688:
Priznám, že netuším aké ZZ majú na hlavnej.Koho to bola chyba podľa teba? Mne vychádza už len ľudský faktor- teda predpokladám, že chybu spravil vnútorný výpravca.
Reply on: no.ev.di. #166690:
Nebolo to včera, bolo to 18.5., nejedná sa o lokomotívu radu 381 ale o lokomotívu radu 380 a nejedná sa o nelegálne použité patenty ale o spor medzi Škodou a Bombardierom o náhrady za zrušené výberové konanie, do ktorého mali ísť spoločne, nezadržali ju Rakúšania Čechom ale rakúsky súd ju na základe predbežného opatrenia zadržal cyperskej firme Škoda ? .
onedlho sa budú v BA konať MS v hokejbale! Vraj má byť aj posilová doprava na tieto zápasy. Hokejbalový zväz už je v kontakte s primátorom a magistrátom ohľadom týchto vecí.
Reply on: ivanbuto #166682:
Ja som reagoval len na to, že kvôli tomu musia jazdiť o dvoch vodičov viac, pri tom to nie je pravda... akurát sa vďaka tomu zlepšili prestávky vodičov a vodičov je stále rovnako
Keď je reč o vlakoch, tak včera Rakúšania zadržali Čechom lokomotívy radu 381, ktorá tam bola na skúškach. Jedná sa vraj o nejaké nelegálne použité patenty na lokomotíve.
Reply on: Joyki #166684:
WTB?! ? to ani nemohli ten vlak posunúť k výhybkám a zaparkovať ho na iné, voľné nástupište? ? inak postupom času stále čím ďalej, tým viac tých modernizovaných a "výhodne" nakúpených mašín zdochýňa. V decembri ťahala "rakaňa" Excelsior a ešte dva pokazené peršingy ? to sú tie výhodné reinkarnácie v réžií naších ŽOSiek ? a inak nechápem, že načo modernizujeme "okuliarniky" na 756 a 757 ? to fakt nemôžeme nakúpiť úplne nové lokomotívy na úrovni doby?

Najlepšie je jednoznačne ale toto ☺ http://www.railpage.net/modules/news/article.php?storyid=2324 ... díky "bohu", že sa našla dobrá duša, čo tieto krásne lokomotívy oprášila ?
Reply on: AAA #166687:
Zabezpečovacie zariadenie, pokiaľ nemáš prenos čísla vlaku, nemám nič spoločného s tým, či pošleš vlak na koľaj bez perónu. Zo zabezpečováckeho hľadiska je to úplne v poriadku.
Zabezpečovacie zaraidenie v BAHL má iné muchy, ja tomu tak detailne nerozumiem, ale kedysi tu diskutujúci Esíčko by vedel porozprávať.
Reply on: Ruslan #166686:
Tak potom majú na hlavnej ozaj kvalitné zabezpečovacie zariadenia, resp. kvalitných výpravcov.
Reply on: Joyki #166684:
to sa už stalo niekoľko ráz aj mne, že vlak prichádzajúci od TT a PK zastal na kolaji mimo peróna medzi 2. a 3. nástupišťom. Sprievodcovia potom išli od dverí k dverám po vagónoch a udivených cestujúcich upozorňovali, nech opatrne vystúpia a dobre sa pozrú či nejde nejaký vlak.
Reply on: Author #166680:
ano, aj tak. Pretoze tie zastavky ratam iba ako pro forma, ktore raz boli na znamenie, raz nie, konecne na znamenie uz su a dufam natrvalo aj ostanu, mi chyba ta jedna minutka z malej sceny pod most. Pretoze ked uz prides na konecnu aj na +1, tak je to uz jedno a urcite podla mna lepsie ako na -3. Prave tieto 3 minuty na prestup ma inak nastavene aj planovac cesty tu na imhd.

Garantovat prichod bez meskania u nas nie je absolutne mozny kvoli dopravnej situacii (nepreferencia, kolony, neoptimalne nastavene svetelne krizovatky...) a takisto sa neobavam ani toho, ze by niekto mal tendenciu zrusit vyrovnavanie meskania - opat sa odvolavam na dopravnu situaciu (vypukla najma na 70-ke).

Vikendovej 63-ke smerom na Avion "pomohlo" vyrazne aj to, ze vodic niekedy neprejde na prvy krat na lave odbocenie do Tesca. To by sa malo samozrejme ale riesit inak ako pridavanim minut do chrono.
Reply on: no.ev.di. #166679:
Práve týmto vlakom som išiel práve v ten deň. ☺ odvtedy som videl viackrát už.

Dnes na Hl.st. predpoludním Os vlak zastal mimo preonu - technická porucha, teda počítač. ? http://www.railpage.net/modules/xcgal/displayimage.php?pid=10654&fullsize=1
Reply on: Balej #166670:
Tak ale to sa mohlo urobiť asi aj pri pôvodnej 95, čím by sa ešte ušetrilo.... takže samo o sebe to nie je argument.
Reply on: S499.1023 #166678:
Ani nevravím, že to malo byť práve o T6A5, aj som spomenul, že možno T5. Myslím, že niektorý z modelov vyvážaných do niekdajšej Juhoslávie, mal "limity" presne ako uvádzaš pri "nemeckej" T6.

Každopádne by to bolo zaujímavé vidieť, aj keď sa to nevyrovná súprave KT8+KT8 či KT8+T6+T6 (ktoré síce možno vidieť len pri mimoriadnych udalostiach).
Reply on: Zvero #166658:

-i ja presne viem, kde 70ky cez vikend dlhodobo meskali, ale pridat minut po tom, co sa 4 zastavky 70 preklasifikovali na znamenie a vypol semafor pri Slovnafte...
-a k tej vikendovej 63, pozname obaja doverne, prist pod -2 nebolo lahke, ale netvrd, ze kazdu jazdu na prichode ASP cez vikend meskas od 5 do 8 minut.. aj nedelu dopoludnia.. Od zavedenia som zatial cestoval 63 cez vikend, resp.vecer 3x a zatial vzdy isla predcasne..

Novinka poukazuje na definiciu presnej jazdy zo strany objednavatela, ked predcasny odchod nie je zelatelny. Ak by mala byt snaha garantovat prichod bez meskania, to potom sa moze rozpustit vyrovnanie meskania kazdej linky do jazdej doby, zaviest tolerancia napr. +-3min.. a jazda "v priemere presne" bude znamenat, ze niektory spoj odide 3min predcasne a iny 3min zmeskany.. avsak to zavana dobou davno minulou, teda socikom..

Re #166670 Balej:
to, co spominas, je sikovnost tvorcu grafikonu 93 a 95..
OT ale nádherný ☺ : http://www.railpage.net/modules/news/article.php?storyid=2317

... konečne opäť dačo v starých dobrých retronáteroch ❤ ?
Reply on: jt #166675:
Model T2 bol konštruovaný na spraihanie do súprav max. MV+MV, model T3 bol konštruovaný na spriahanie do súprav max. MV+MV+MV, model T6 detto (v praxi vyskúšané aj viac vozidiel)
Model T5 (jedenapolsmerné vozidlo) bol konštruovaný na spriahanmia do súprav max. MV+MV+MV.
Modely T3D, T4D a T6A2D boli konštruované na spriahanie do súprav max. MV+MV+MV alebo MV+MV+VV alebo MV+VV.

O T6 si o tom nepočul pravdepodobne z toho dôvodu, že T6A5 sa nikam mimo Československo v nejakom nadlimitnom množstve nedostali ? a u nás platila max. dĺžka súpravy, ktorá vozbu trojvozňových súprav bez papierovej vojny neumožňovala.
Reply on: TeBeCe #166674:
Strana 52: 15 ks autobusov pripravených na vyradenie sme na žiadosť Hlavného mesta ponechali dočasne v prevádzke na pokrytie prepravných výkonov počas Majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji."
❓
Reply on: TeBeCe #166674:


Zaujímavý materiál.... Napr. na "Pranie a čistenie rovnošiat, upratovanie, kosenie trávy" sa v roku 2009 minulo 69 tisíc eur, ale v r. 2010 už 216 tisíc eur. Prenájom predmetov dlhodobej spotreby, vozidlá - 6 tisíc v roku 2009, ale už 80 tisíc v roku 2010. Inzercia v roku 2009 stála 89 tisíc, v r. 2010 to bolo 102 tisíc. Atď.

Zaujali ma aj náklady DPB na "Službu SMS cestovných lístkov" - za rok 2010 to bolo 693 tisíc eur.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.