Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
OT ale nádherný ☺ : http://www.railpage.net/modules/news/article.php?storyid=2317

... konečne opäť dačo v starých dobrých retronáteroch ❤ ?
Reply on: jt #166675:
Model T2 bol konštruovaný na spraihanie do súprav max. MV+MV, model T3 bol konštruovaný na spriahanie do súprav max. MV+MV+MV, model T6 detto (v praxi vyskúšané aj viac vozidiel)
Model T5 (jedenapolsmerné vozidlo) bol konštruovaný na spriahanmia do súprav max. MV+MV+MV.
Modely T3D, T4D a T6A2D boli konštruované na spriahanie do súprav max. MV+MV+MV alebo MV+MV+VV alebo MV+VV.

O T6 si o tom nepočul pravdepodobne z toho dôvodu, že T6A5 sa nikam mimo Československo v nejakom nadlimitnom množstve nedostali ? a u nás platila max. dĺžka súpravy, ktorá vozbu trojvozňových súprav bez papierovej vojny neumožňovala.
Reply on: TeBeCe #166674:
Strana 52: 15 ks autobusov pripravených na vyradenie sme na žiadosť Hlavného mesta ponechali dočasne v prevádzke na pokrytie prepravných výkonov počas Majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji."
❓
Reply on: TeBeCe #166674:


Zaujímavý materiál.... Napr. na "Pranie a čistenie rovnošiat, upratovanie, kosenie trávy" sa v roku 2009 minulo 69 tisíc eur, ale v r. 2010 už 216 tisíc eur. Prenájom predmetov dlhodobej spotreby, vozidlá - 6 tisíc v roku 2009, ale už 80 tisíc v roku 2010. Inzercia v roku 2009 stála 89 tisíc, v r. 2010 to bolo 102 tisíc. Atď.

Zaujali ma aj náklady DPB na "Službu SMS cestovných lístkov" - za rok 2010 to bolo 693 tisíc eur.
Reply on: S499.1023 #166672:
Kdesi som čítal, že model T5 (???, nie som si istý) bol konštruovaný na spriahanie do súprav MV+MV alebo MV+MV+VV, preto ma zaujímalo ako to dopadlo, resp. či sa uvažovalo o reálnej prevádzke trojvozových súprav. T3 sa tak spriahali vo viacerých mestách, o T6 som ale nepočul, preto ma to v článku zaujalo.
Reply on: 810zssk #166664:
Ako keby Bratislava doteraz mala nejaký kvalitný informačný a tarifný systém...
Reply on: jt #166657:
Nie je dôvod, vozidlá sú na takúto trakciu projektované a stavané, rovnako ako T3.
http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=9196

- k tomu článku len toľko 95 mala síce 8 poradí a teraz ma 10, ale tam sa presunuli prejazdy na 92ku z 93ky...
takže pred tým bolo 93 + 95 = 19 poradí (93 - 11 poradí, 95 - 8 poradí)
teraz 93 + 95 = 19 poradí (9 - poradí, 95 - 10 poradí)

Ďalšie chyby v článku hľadať nebudem, ale určite tam sú ? takže keď už chcete tak strašne kritizovať tak si aspoň overte všetko.
Reply on: 44 #166667:
keby chodili LEN vpravo, tak aj tak budu zaberat cely most (z oboch smerov). Krom toho fakt dobru divocinu tam robia niektori cyklisti (nie vsetci, ale je ich dost).
Reply on: 44 #166667:
Keby sa tak horlivo chcela TA3ka venovať aj chodcom, dokonca celým rodinám, ktorý na cyklochodníkoch obmedzujú premávku cyklistov (pod hradom Devín, Petržalka pri Kauflande, Malodunajská cyklistická cesta), pričom najlepší sú noční bežci v tmavom, so sluchátkami na ušiach a bez (nanajvýš tak s minimom) reflexných prvkov. Nechápem, prečo sa nechodia radšej poprechádzať po diaľnici, tam by to mali rýchlejšie za sebou.
Od rana rotuje na TA3 reportaz, ako bezohladni cyklisti jazdia po lavke na Starom mozte. Ano, je tam osadena tabula, ktora zakazuje jazdu na bajku. Ale ja sa pytam, z akeho titulu??? 100 rokov sa po tom moste jazdilo na bajkoch, aj peso a nikdy sa nic nestalo. Keby chodci chodili VPRAVO a nie roztahani po celej sirke, tak nie su problemy. Ja tadial jazdim na bajku, idem pomaly a vzdy zazvonim jemne, ked sa blizim k chodcom. Skutocne nechapem histeriu okolo cyklistov! tak nie aby sa budovali pre nich trasy - este sa zakaze jazda aj tam, kde je to idealne. Pozrite si tu reportaz, isto je aj na ich webe.
Reply on: intony #166656:
ale, ale, ale... Ja tu mám niečo obhajovať? Ja tak akurát môžem byt spokojný, že sa nám podarilo docieliť tie úpravy a ten nezmyselný semafór na Vlčiom Hrdle...?

Re #166658 Zvero: čo dodať... iba veľké ujem ? ? ?

Re #166661 kecho: vrabce čvirikajú a do smiechu mi veru nie je...
Reply on: dopravak123 #166660:
Vďaka. O testovaní sa píše v poslednej vete predposledného odseku v spomínanom článku, konkrétne "Premávku troch spriahnutých električiek overovali vozy 7913+7908+7914, 7941+7942+7940 v dňoch 14. a 15. septembra 1996. Rovnako sa testovala aj súprava 7941+7942+7943, avšak bez cestujúcich."
Či poznám dotyčného vodiča/ov dosť pochybujem, ale do knižnice sa na knihu ísť pozrieť môžem. Ešte raz ďakujem ?
Reply on: Valec #166663:
Super, dovidenia kvalitny info-tarifny system v BA...
Reply on: Joyki #166655:
Nie vybrali, ale vítaz vyššiel z elektronickej aukcie. Neviem či už je možné prezrádzať aj meno víťaza, ale keďže to všetci tušia tak snáď ani nemusím.
Reply on: kecho #166661:
Ja som ju pochopil, ale je na moj vkus prilis slovenska...
Reply on: 810zssk #166646:
asi si nepochopil pointu, nevadí 😉
Re #166647 no.ev.di.: to sú predsa tie slovenské podnikateľské "náhody", nie? nikto nevie, že by to chceli predať, ale jedna firma ich osloví, či by to nechceli predať 😉
plus ako bonus, pre istotu pôvodná firma je zrazu v likvidácii a vzniká nová firma...
Re #166648 AAA: ? aj keď sa mi to zdá divné, pretože tie busy (ich nákup) predsa boli dotované z verejných zdrojov...
Re #166654 Dopravák: to vážne? alebo si iba robíš srandu?
Reply on: jt #166657:
Či k takému testu došlo v roku 1996 neviem, ale určite k nemu došlo v roku 1993. Fotografia z tej jazdy je v publikácii 100 rokov električiek v Bratislave na strane 196. Podrobnosti z jazdy by určite vedel povedať vodič, ktorý tú súpravu viedol - určite ho poznáš.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.