Reply on: Author #166680:
ano, aj tak. Pretoze tie zastavky ratam iba ako pro forma, ktore raz boli na znamenie, raz nie, konecne na znamenie uz su a dufam natrvalo aj ostanu, mi chyba ta jedna minutka z malej sceny pod most. Pretoze ked uz prides na konecnu aj na +1, tak je to uz jedno a urcite podla mna lepsie ako na -3. Prave tieto 3 minuty na prestup ma inak nastavene aj planovac cesty tu na imhd.Garantovat prichod bez meskania u nas nie je absolutne mozny kvoli dopravnej situacii (nepreferencia, kolony, neoptimalne nastavene svetelne krizovatky...) a takisto sa neobavam ani toho, ze by niekto mal tendenciu zrusit vyrovnavanie meskania - opat sa odvolavam na dopravnu situaciu (vypukla najma na 70-ke).
Vikendovej 63-ke smerom na Avion "pomohlo" vyrazne aj to, ze vodic niekedy neprejde na prvy krat na lave odbocenie do Tesca. To by sa malo samozrejme ale riesit inak ako pridavanim minut do chrono.
Balej
- k tomu článku len toľko 95 mala síce 8 poradí a teraz ma 10, ale tam sa presunuli prejazdy na 92ku z 93ky...
takže pred tým bolo 93 + 95 = 19 poradí (93 - 11 poradí, 95 - 8 poradí)
teraz 93 + 95 = 19 poradí (9 - poradí, 95 - 10 poradí)
Ďalšie chyby v článku hľadať nebudem, ale určite tam sú ? takže keď už chcete tak strašne kritizovať tak si aspoň overte všetko.