Reakcia na: Miro #653:
Presne tak! V propagačných materiáloch k AVTD pred 16 rokmi okrem všetkých výhod nového systému menovite spomínali jedinú nevýhodu - viac prestupov. Lenže viac prestupov znamenalo len zmenu zvyku, nie vyššie cestovné. Pretože kto cestoval pravidelne, za prestupy neplatil. Dnes však áno, a teda je to ústup od pôvodnej myšlienky - aby nenarastalo cestovné, povznikali nové priame linky (vzorový príklad - L7) - čím sa pri postupnom obmedzovaní dopravy MHD - najmä trolejbusová - opäť začína podobať na zmes početných liniek s riedkymi intervalmi.
Miro
Takže kde sú pôvodné princípy, keď L1,2,3 vlastne svoj pôvodný význam stratili?
A ja si naozaj myslím, že to prinajmenšom vyzerá čudne, keď linky s najmenšími číslami (najmä L1 a L2) sú vlastne najmenej dôležité ?
A podľa mňa zokruhovanie MHD je dosť významnou udalosťou, ktorá sa dala využiť na to, aby sa prečíslovaním dosiahol opäť ten želaný stav, aby najnižšie čísla mali tie najdôležitejšie linky.