Reakcia na: engineer #21388:
Engineer - ja viem, že sa tak sa DPMŽ rozhodol a koniec. Rozumiem tiež, že v MHD sa stojí. Len nerozumiem, prečo klbáky - keď ich máme až až (pardon, že ani to nie je veličina, ale nechce sa mi to rátať) - stoja a je nasadený malý voz. Prepočítaj mi, prosím, ušetrené náklady takéhoto kroku. Nech si ja, prípadne aj ďalší smrteľníci, vieme predstaviť, aká je pohodlie (opäť nie je veličina) drahá záležitosť pre DPMŽ. A je výhodnejšie mať počas celého dňa klbák na L7? ? Ale inak vďaka za reakciu, je fajn, že niekto si za týmto rozhodnutím stojí.
keksino
Dnesna situacia:
L1 - 217
L3 - 229,220,224,260
L5 - 258 (5/3a)**,213***,259,211 (udaje sich a/b)
L6 - 231,235,258 (5/3a)**,257,226(asi),207 - striedanie vozidiel L6 a L7 (z mojho pohladu)
L7 - 235,228,227(asi),243 (asi)
L4/14 - 253,206*,251,238,254,255,240,256,233
L16 - 214,223
206* - vzdy robi 4/14 a vzdy ma dlhe prestoje a vzdy stoji v obratisku matice sl. vlavo vpredu
?
258**- Zadny transparent ma doblbnuty - ked dokoncila l5 a isla na L6 (vramci 5/3a) mala nahodene PRE a zadu na pismene P bolo vidno iba ten obluk nie ta nozicka od p-cka :)))))
213 - Minule zostala nepojazdna na L1, dnes je uz zase sprevadzkovana
KOPIA Z DISPECERSKEHO FORA A DODATOK
Vidim ze na L3 su odlisne nazory na tie solo a dlhe busy, moj posreh je taky ze okolo 14 hodiny - 15 hodiny su v centre ludia na L3 natlaceny v tych kratkych busoch jak v konzerwe
Trebars linka 6 - cez prac den ide L6 z plavarne 16:09 a ide kratka - niekedy plna niekedy skoro prazdna, nasledna L5 (16:14) ide skoro prazdna, tam myslim kapacitne na L6 ten solo bus vyhovuje - v tom podobnom case jazdi ku carfouru (ci jak sa to pise) L6, ale dlha, nasledne ta L6 (s prijazdom 16:17) spravi par spojov L6 kratkych, a vecer sa dava ku poslednym spojom L6 niekedy aj klbak, toto je podla mna inteligentny sposob striedania solo a klbakov, mali by si spravit statistiku a na L3 nasadzovat spoje podobnym sposom ABY aj "usetrili" ale aby naopak to nebolo na ukor kvality