Reakcia na: engineer #21388:
Engineer - ja viem, že sa tak sa DPMŽ rozhodol a koniec. Rozumiem tiež, že v MHD sa stojí. Len nerozumiem, prečo klbáky - keď ich máme až až (pardon, že ani to nie je veličina, ale nechce sa mi to rátať) - stoja a je nasadený malý voz. Prepočítaj mi, prosím, ušetrené náklady takéhoto kroku. Nech si ja, prípadne aj ďalší smrteľníci, vieme predstaviť, aká je pohodlie (opäť nie je veličina) drahá záležitosť pre DPMŽ. A je výhodnejšie mať počas celého dňa klbák na L7? ? Ale inak vďaka za reakciu, je fajn, že niekto si za týmto rozhodnutím stojí.
Mongolec
6: 02+ 12- 22+ 32- 42+ 52-
7: 02- 08+ 16- 22+ 32- 47-
8: 02+ 22- 42-
... ďalej dopoludnia už iba krátke.
Čo som stretol pred siedmou, tam kraťas stačil, stálo iba zopár ľudí, no zaujíma ma hlavne, ako to vyzerá na spojoch s odchodmi 7:16, 7:32 a 7:47, prípadne 8:22 a 8:42! ☠
Zdá sa, že je to už trvalý stav - podľa toho, že sa kupujú 4 nové krátke trolejbusy (pôvodný zámer bol až 7) a iba jeden nový (pôvodne 3) a vyraďovať sa majú najmä kĺbové, viď nižšie.