Dnesna situacia:
L1 - 217
L3 - 229,220,224,260
L5 - 258 (5/3a)**,213***,259,211 (udaje sich a/b)
L6 - 231,235,258 (5/3a)**,257,226(asi),207 - striedanie vozidiel L6 a L7 (z mojho pohladu)
L7 - 235,228,227(asi),243 (asi)
L4/14 - 253,206*,251,238,254,255,240,256,233
L16 - 214,223
206* - vzdy robi 4/14 a vzdy ma dlhe prestoje a vzdy stoji v obratisku matice sl. vlavo vpredu
?
258**- Zadny transparent ma doblbnuty - ked dokoncila l5 a isla na L6 (vramci 5/3a) mala nahodene PRE a zadu na pismene P bolo vidno iba ten obluk nie ta nozicka od p-cka :)))))
213 - Minule zostala nepojazdna na L1, dnes je uz zase sprevadzkovana
KOPIA Z DISPECERSKEHO FORA A DODATOK
Vidim ze na L3 su odlisne nazory na tie solo a dlhe busy, moj posreh je taky ze okolo 14 hodiny - 15 hodiny su v centre ludia na L3 natlaceny v tych kratkych busoch jak v konzerwe , ale musim uznat ze ked uz ide na bôrik-centralna-solinky tam je uz skoro prazdny
Trebars linka 6 - cez prac den ide L6 z plavarne 16:09 a ide kratka - niekedy plna niekedy skoro prazdna, nasledna L5 (16:14) ide skoro prazdna, tam myslim kapacitne na L6 ten solo bus vyhovuje - v tom podobnom case jazdi ku carfouru (ci jak sa to pise) L6, ale dlha, nasledne ta L6 (s prijazdom 16:17) spravi par spojov L6 kratkych, a vecer sa dava ku poslednym spojom L6 niekedy aj klbak, toto je podla mna inteligentny sposob striedania solo a klbakov, mali by si spravit statistiku a na L3 nasadzovat spoje podobnym sposom ABY aj "usetrili" ale aby naopak to nebolo na ukor kvality
Motor prišiel po dvoch mesiacoch z opravy/zhorené statorové vinutie/ Vinuta Rajec,minulý týždeň sa nahodil do 239,ešte sa čaka na odpojovač baterii a potom bude pojazdná
Písalo sa tu čosi o spálenom motore. Pokiaľ viem, už od jari je odstavená (alebo bola?). Preto ma zaujímalo, aké sú s ňou plány, keďže v zozname na vyradenie si ju neuviedol - či je alebo bude pojazdná.
Poobede je to tiež zaujímavé, keďže po 16.30 h ide zo Soliniek L3 2 minúty pred L14 a z centra, čo je dôležitejšie, iba 3 minúty pred L4 (intervaly oboch liniek sú 15 min). Tento stav trvá roky, kapacitne to zatiaľ nevadilo. Po novom sú 16:32 a 16:47 ešte klbáky, potom len krátke. Takže cestujúci na centrálnom okruhu nastúpia do skoršieho spoja a tí pri Auparku a nemocnici sa už budú zväčša deliť o viac či menej voľných miest na státie.
Turnusové poradia na L3 sú dnes vykonávané krátkymi trolejbusmi (tie, čo si uviedol plus 220), tzv. týždňovky ostali s kĺbovými - 234 (neskôr 229) a 243. Čiže v rannej špičke to vyzerá takto (odchody z Jaseňovej, plusom sú označené klbáky):
6: 02+ 12- 22+ 32- 42+ 52-
7: 02- 08+ 16- 22+ 32- 47-
8: 02+ 22- 42-
... ďalej dopoludnia už iba krátke.
Čo som stretol pred siedmou, tam kraťas stačil, stálo iba zopár ľudí, no zaujíma ma hlavne, ako to vyzerá na spojoch s odchodmi 7:16, 7:32 a 7:47, prípadne 8:22 a 8:42! ☠
Zdá sa, že je to už trvalý stav - podľa toho, že sa kupujú 4 nové krátke trolejbusy (pôvodný zámer bol až 7) a iba jeden nový (pôvodne 3) a vyraďovať sa majú najmä kĺbové, viď nižšie.
Dnes, pracovný deň mimo prázdnin, sa na L3 ešte stále objavujú krátke trolejbusy. Videl som 224 a 260. Tiež som videl na L3 jeden klbák (232? už nepamätám).
Takže otázka znie, kto usúdil, že na L3 nám stačia sólo vozy a klbáky necháme hniť v depe? Krátky bus v smere do centra bol úplne plný stojacich cestujúcich, stáli aj ľudia v smere na Solinky. To už ozaj chceme odlákať z verejnej dopravy aj tých posledných ľudí? O koľko je ekonomickejšie (elektrina + plat) nasadenie malého vozidla na úkor veľkého? Pretože tá situácia je úplne nelogická (najmä keď potom človek vidí poobede kĺbovú L16 s 3 ľuďmi na mestskom okruhu / ja viem, vozidlo z L6)....
Inak pokiaľ si dobre spomínam, tak intervaly L3, L13, L4, L14 boli 10/20/20, tzn. špička 10 min, sedlo 20 min, víkend 20 min. V pracovné dni chodili na všetkých spojoch klbáky.
L 7/17 keď robili veľký okruh mestom mali približne 60 min. interval.
L 5/15 si už veru nespomínam, asi 20 minútový. Chalani by Ti tu určite našli, a keby chceli sprístupnili, aj staré cesťáky.
L13 - Vlčince - Solinky - Hliny - okruh v centre (smer ako L3) - Hliny - Solinky - Vlčince.
Všetky odpovede nájdeš v schémach. Napríklad rok 2007. Apropó, aj vtedajšia L14 chodila úplne ináč.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.