môj osobný názor je ten, že to ešte zhoršilo informovanosť... o CP nalepených na boku páskou radšej pomlčím... na zastávke je reklamník, ale chýbajú tam dopravné informácie... http://www.vlcik.sk/vlcik/images/ostatne/vlk_025055.JPG
Inak by ma celkom zaujimali pokyny vyrobcu toho oznacnika co sa tyka pripojenia k zemniacej sustave a k zdroju el.energie (hlavne z hladiska ochrany pred NDN)
Ale to by sa uz musela riesit pripojka NN (bud menic z trakcnej siete alebo nemerany odber od SSE), uzemnenie toho oznacnika (som zvedavy ci tam budu kopat zakladnovy uzemnovac alebo tam hodia tycku do betonu-- alebo nic)..
Do tých panelov by miesto LED tabúľ stačili digitálne hodiny.. z CP sa to už dá prečítať, ale v bunde a rukaviciach vyťahovať mobil z púzdra alebo vyhŕňať rukáv pre hodinky, je dosť nepraktické..
tux: ono štandardná odpoveď úradov (predpokladám, že sa vzťahuje aj na mestský podnik) je povinná do 30 dní, takže skúsme ešte počkať...
Pokiaľ sa tak nestane a bude sa Ti s tým chcieť ďalej zapodievať, asi bude treba napísať sťažnosť na zriaďovateľa...v tomto prípade mesto.
Každopádne, som nesmierne zvedavý čo Ti odpíšu, pretože tu si očividne niekto neplní svoje zmluvné záväzky. Dúfam, že to potom zverejníš...-)
Ani led displeje neponúknu viac informácií. Pre mňa nemusia byť ani tie. To aby som sa dozvedel že napríklad : "linka číslo 6 smer Vlčince za 3 minúty" to si viem prečítať aj z takého označníka zastávky ako je teraz.
Pokial by namiesto mapky MHD tam boli skutočne LED panely s odchodmi spojov a namiesto obrovskej reklamnej plochy by bola o trosku mensia reklamna plocha spolu s miestom na cestovne poriadky tak by to predsa len bolo lepsie
Ja osobne považujem celý projekt snovými označníkmi za zbytočnosť. Dopravnú informovanosť cestujúcich to nijako nezvýši. Tvrdím, že ostane na tej istej úrovni ako je tera.
Dňa 5.2. som na DPMZ a konkretne aj na p.namestnika smeroval dotaz ohladom zastavkovych "reklaminkov".. tu je
From: Daniel Hudzik
Date: 2012/2/5
Subject: Zastávkové označníky
To: dpmz@dpmz.sk
Dobrý deň,
veľmi by ma zaujímalo stanovisko DPMŽ k novým zastávkovým označníkom inštalovaným v rokoch 2010-2011 v centre mesta. Nakoľko tie dnes plnia funkci nanajvýš reklamnú. Na začiatku bolo myslím plánované osadenie elektronických informačných tabúľ do výrezov v označníkoch, avšak do dnešného dňa nemá ani jeden onznačník privedené uzemnenie a prívod elektrickej energie (čo je mimochodom v rozpore s STN 33-2000-5-51, nakoľko označníky sú vybavené svorkou na pripojenie guľatiny). Namiesto toho boli na určene miesta vlepené trasy liniek MHD, ktoré však svoj účel riadne plniť nemôžu nakoľko sú umiestnené v značnej výške a sú napísanie nie príliš veľkým písmom. Čo je však zarážajúce je fakt, že cestovné poriadky liniek MHD(pre ktoré by prinajmenšom podľa zdravého rozumu mali označníky slúžiť) sú NALEPENĚ na boku označníka. Takže v konečnom dôsledku sú vandalmi ľahko poškoditelné.
Za Vaše vyjadrenie ďakujem a zostávam s pozdravom
Daniel Hudzík
Do dnesneho dna som sa vsak odpovedi nedockal. Bohuzial, DP ocividne zalezi na inych veciach ako na komunikacii s verejnostou..
Ktovie, ako to s obnovou parku nakoniec bude. Včera bol schválený územný plán, ktorého záväzná časť hovorí o nákupe vozidiel s duálnym pohonom (všeobecný pojem vozidlá je pri pripomienkach uvádzaný ako trolejbusov). A snáď v rámci programového obdobia 2014 - 2020 bude možné financovanie aj zo štrukturálnych fondov.
...
O 16:44 bolo po zvuku drhnutia, iskrenia a príšerného smradu zo zadnej ľavej časti na zastávke Komenského odstavené vozidlo č. 234 na L4. Po šiestich minútach mohla väčšina cestujúcich prestúpiť do L5, zhodou okolností vykonávanou zálohou č. 99, ktorá nahrádzala 220-ku tiež s poruchou. Samotná náhrada za 234 išla v podobe Karosy B952 č. 04, ktorá sa na miesto dostavila až po vyše 15 minútach, a teda neviezla niekoho.
Je to smutne ale je to tak.. Vozi, ktore Zlin povazuje za vyradenia hodne, Zilina prijma s otvorenou narucou, lebo su v lepsom stave, ako niektore nase, o ktorych vyradeni sa neuvazuje... Neda sa ale povedat, ze v Ziline za to moze udrzba. Lebo na to, ze na dielni su 2ja ludia, nemaju ND a maju prace vyse hlavy je ich vykon obdivuhodny (ze sa vobec na niecom jazdi).. a ako sa hovori: ryba smrdi od hlavy.. tak nie je tazke domysliet si, kde je chyba. A mozno by si stacilo uvedomit, ze viac ako agenta provokatera potrebujeme ND alebo zaplatit dalsieho mechanika.
Koho bude totit agent sledovat, ked nebude mat kto jazdit (teda nebude mat na com)...
Mne sa vas tarifny system paci, hlavne tie mesacniky na urcite obdobie, resp. urcity pocet ciest. Pre cudzieho dost komplikovane, ale pre domaceho vyhoda ze si moze kupit mesacnik napasovany presne na jeho potreby
jasné, bral som to ako recesiu na súčasný stav v ZA. Ale na druhú stranu, ke´d sa tu vyraďujú hnilé 15TrM tak aj ich nahradenie menej plesnivými je plus, nie? ?
Časť z vyradených trolejbusov skončí, predpokladám, aj v Bratislave. Pre Žilinu by boli ojazdené strednopodlažné trolejbusy zo Zlína zbytočné, keďže by tým k výraznému omladeniu vozidlového parku ani zvýšeniu pohodlia cestujúcich neprišlo. Bratislava sa potrebuje zbaviť trolejbusov z 80. rokov a zvýšiť počet kĺbových trolejbusov, Žilina takéto problémy nemá. Mnohým žilinským trolejbusom chýba ale generálna oprava, tú by však vyžadovali aj ojazdené trolejbusy zo Zlína, snáď si nikto nemyslí, že oni vyradia vozidlá 1/2 roka po GO. 236 by mala ísť na GO, takisto 218 a potom ďalšie. GO by sa mali vykonávať až dovtedy, kým nebude isté, že nové trolejbusy naozaj prídu (a možno aj potom, záleží od toho, koľko nových trolejbusov bude dodaných). Nevykonávanie GO a vyradenie 202 a 204 považujem za dosť nezodpovedné, niekto mal zjavne veľké oči, že príde 30 nových trolejbusov za 2 roky, čo asi veľmi reálne nie je.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
VLK