Však ani nie je prečo lamentovať. Máte JCL pre občasných cestujúcich, TCL pre návtevníkov, neobmedzené PCL (za cenu porovnateľnú s ostatnými mestami) pre pravidelných a ešte aj jazdy pre tých, ktorý spadajú niekam medzi.
Dnes ráno odstavené kamióny okolo celého mesta, meškania aj 25 min (napr. L4 a L7) a občas vynechané spoje. Počas dňa sa situácia postupne zlepšovala, až na pár výnimiek. L1 išla po 14:30 v smere na Vlčince okolo Auparku, v tom čase záloha na L6 z Hájika a prechádzajúci vrchári, 215 jazdí bez bočného plechu vľavo vzadu, niektoré semafory zasypané, že im nevidieť červené svetlo (očividne dnes pracujúce v nedynamickom režime), aspoň na pohľad o čosi menej áut na cestách atď. Mnohé zastávky ešte nevideli pluh ani lopatu. Zastávku Na Horevaží pripomína iba prístrešok a označník, autobusy musia zastavovať na ceste a chodník ku križovatke je úplne pod snehom. Ani Rajecká Anča na tom nie je najlepšie (meškania).
Aké máte skúsenosti ostatní?
Presne tak. Kto chce pisat vyhovorky, ten to robit bude. Ale ti ostatni si jednoducho zrataju (pri svojej frekvencii vyuzivania MHD), ci sa im CK oplati a ak ano aky druh. Zbytocne tu bude niekto lamentovat, aky system tu Juraj nastavil a ze v inych mestach je to lepsie. Momentalne sa tu zmena systemu neplanuje takze moznosti su velmi jednoduche. JCL alebo viac ci menej vyhovujuca CK. (pripadne pockat na MirageBus ? )
Vsetko je to o pristupe (vodicov aj mechanikov) a o preventivnej udrzbe. Ale nakolko v ZA su na dielni max 2 mechanici tak sa riesia len akutne veci. Na nejaky pomaly hnijuci voz proste cas nemaju. Kym jazdi... Mozno by si to sucasne vedenie mohlo uvedomit (predchadzajuce o tom nemalo ani sajnu, a s tymto to tiez nevyzera nadejne), ze nam za chvilu zhnije posledny T-bus (k comu to pomaly ale isto smeruje.. vid 222, 208, 240.....).
inac,ma vodic povinnost prehadzovat plastove linkove tabule?Bezna realita,zial len v Ziline,ked klbove karosy alebo citelisy premavaju na tb linkach,vsetky vozy maju na boku linku 25,35.Dnes na Predmestskej sa cestujuci museli opytat,ci plati udaj na celnom displeji linka 4,alebo bocnej tabulke linka 35.Alebo zeby nova linka cez Kiu na Vlcince 435tka. ?
Nuž, vyraďovať TrM znie ako luxus, to ani v BB neurobili, kde šlo do šrotu 80ˇvozového parku trolejbusov. To je ako keď sa vyradí B961 (tiež len v BB). Ale ak je v takom žalostnom stave, je to logické, otázkou je, že prečo.
Áno ja plne s Tebou súhlasím. Tá ponuka tu je a je len na cestujúcom, či ju využije alebo nie. Tak isto tu ponuka MHD je. Ja som napísal len svoj názor na systém CK v Žiline. Ale to nie je dôvod prečo by som mestskú dopravu nevyužíval. Aj keď som si vedomý, že kupovaním JCL prerábam. Ale zato sem nebudem písať rôzne primitívne výhovorkyže prečo nevyužívam MHD, tak ako ich čítam na nitrianskom fóre a už pomaly aj tuto na žilinskom.
Osobne nevidim v systeme CK v Ziline problem. Dopravca ponuka zlavu za istych podmienok (t.j pocet jazd, doba platnosti etc..) Nikoho nenuti k pouzivaniu "obmedzenych" kariet (nakolko existuju aj CK bez obmedzenia poctu jazd. A kedzde sa jedna o komercnu zlavu, je len otazkou DP za akych podmienok ju udeli. Jedine, co sa da namietat je nutnost oznacovania CK bez obmedzenia poctu ciest, ale z hladiska statistiky je to velmi dobry ukazovatel (a pre cestujuceho to nie je ziadna neprekonatelna prekazka)
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
draxter
- z toho vyplýva, že DPM môže začať "veľkolepú" obnovu vozového parku, ako inak už z druhej ruky ?