Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Papyr #19962:
Tie centovky normálne platia ako zákonné platidlo. Musia ich zobrať v obchode. Ale v obehu ich je podstatne menej (u domácich obyvateľov), pretože ceny sa zaokrúhľujú a pri nákupoch sa vydávajú len 5 cent a vyššie...
Reakcia na: J-T4 #19960:
Vazne, ako to riesia v Holandsku a Finsku, kde zrusili obeh 1c a 2c minci, ked niekto pride z cudziny a hodla nimi platit? Akceptuju ich, lebo je to platna mena, alebo neakceptuju, pretoze NL a FI pouzivaju najmensiu 5centovku?
Dnes niekolki kolegovia meskali do prace, lebo vynechali nejake spoje okolo siestej rano minimalne z HA a VL do centra (udajne opacny smer fungoval), neviete presnu pricinu? Chcu vediet na koho maju nadavat. ?
Nie - nezrusia, stale budu oficialnymi platidlami v celej EU (hadam ich nebudu rusit len kvoli tomu ze nas DPMZ uz ich nebude potrebovat) ☺
Zrušia sa aj centovky a dvojcentovky, ktoré teraz tak veselo plnia Merony? ❓
Reakcia na: Majo #19951:
No vies, prave pred dvoma tyzdnami som jedno vyberove konanie vyhodnocoval 🙂 Preto sa vyjadrujem tak oficialne. Inak ta samozrejme nepodozrievam z toho, ze to nevies 🙂
Reakcia na: Valec #19956:
Z dôvodu, že si uvedomojú, že ČAS je dôležitý pre cestujúcich, mali dávno zmeniť chronometráž- nie hladať náročne riešenia ako inak preferovať MHD.
Reakcia na: OBUS #19952:
No neviem, ale hádam nechceš aby sa v takom materiály (pre zastupiteľstvo) zaoberali aj tým, že treba zmeniť chronometráže. A ak by aj, možno to zaradiť do poznámky o úpravách cestovného poriadku.
Reakcia na: draxter #19946:
Asi nerozumiem reči tvojho kmeňa. ?
Zrusit chodniky od Komenskeho po Solinky a hned je miesto!!!
To by chcelo po celom meste take cesty ako je na Predmestskej! Lenze co uz teraz ked sa mesto budovalo od zaciatku na dedinsky sposob a vselikde znemoznuju rozsirovanie ciest budovy a nejake chodniky byt predsa musia.
Ci vlastne uz nie, ved o par rokov ostane v celej ZA jedina linka 4/14 s hodinovym intervalom a vsetci budu jazdit na farach.
zrušiť parkovanie na Hviezdoslavovej ulici a na BUS pruh hneď miesto!!!
Reakcia na: Mongolec #19941:
Papier znesie veľa, hlavne že tam píšu dristy o preferencii, ale to, že sa celý vikend a vždy večer vleču vozidla DPMŽ 3O km/h po meste to im nevadi, ale dôležité je slovíčko ČAS... ? . Čo sa týka jazdnych pruhov- asi jediny realny by bol od zastavky Spanyolova smer plaváreň..
Reakcia na: AAA #19937:
Vygúglil som to, materiál, z ktorého som čerpal, vyzeral dosť seriózne (bol z konferencie v Bojniciach a hlásal, že tak je to v zákone, nie iba v návrhu zákona). Ale predpokladám, že platné je to, čo si sem dal Ty.

Re #19938 Mongolec: Ja chápem to ekonomické hľadisko, ale ak ten trolejbus niektorými miestami na linke, na ktorej má jazdiť, neprejde, sú všetky jeho ekonomické výhody nanič. Už však z #19941 vieme, že nákup 15-metrových trolejbusov sa neplánuje, takže to je jedno.

Re #19941 Mongolec: Potešujúce. ?

Re #19943 Papyr: To som nemyslel vážne, zrovna od Teba by som nečakal, že to nepochopíš. Mimochodom, 15-metrový trolejbus vyrába aj Bogdan.
Reakcia na: irizar #19948:
Hmm, ale ani zmienka o tom, že mesačný PCL bude o 3,24€ lacnejší. ?
Huraaaa, koooonecne, ostane ludom menej na chlast a cigarety.
A zaroven ucinny boj proti obezite! Genialne! ☺
Reakcia na: Mongolec #19945:
ako je mozne ze niekto si dovoli porovnavat klbaky so solami (alebo bol pouzity nejaky koeficient na zohladnenie nepomeru?)
Zvlast L4/14 je neporovnatelna s inymi t-bus linkami a nieto este s busmi. Kilometro-eura su teda pekna teoria.
Reakcia na: AAA #19940:
nie ak sa jedná a paakt ?
Reakcia na: J-T4 #19942:
Pri porovnávaní "a-bus oproti t-bus" je potrebné brať do úvahy aj fakt, že kým trolejbusy sa na dennej výprave podieľajú zväčša kĺbovými vozidlami, u autobusov sú to (okrem KIA-liniek) sóla.

...
Čo sa týka tarify, je aspoň trochu potešujúce, že predplatné na neobmedzený počet jázd "EXTRA" pôjde (ak poslanci schvália) s cenou dole, no stále ho bude treba označovať, čo v dobe SMS-lístkov či dôchodcovského bezplatného cestovania sa mi nezdá potrebné. Každopádne, aj dokument so stratégiou naznačuje, že tarifa sa v budúcnosti bude uberať smerom k mesačníkom a štvrťročníkom.
Reakcia na: Papyr #19943:
Jurajova veta: "Výberové konanie, u ktoréhonie je vopred známy víťaz, je zle napísané" ? .
Osobne považujem celý inštitút povinného výberového konania s jeho absurdnými váhami a kritériami za eurozmrdský vynález. Už by sme mali ísť na to pivo.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.