Pekny navrh (je to vobec o ZA?).
Prvykrat vidim ze niekto ma zaujem o zachovanie trolejbusov (ci to ale nie je len na papieri, ale aj v skutocnosti, to si pozrieme ako sa k tomu postavi mesto, ak nekupia tie t-busy tak prestavam MHD pouzivat a vo volbach to tiez pocitia).
Podla tych cisel co su tam uvedene mi vychadza ze po aspon polovicnej vymene vozidloveho parku su t-busy vyhodnejsie ako busy, alebo prinajhorsom na rovnakej urovni, takze jasne ze tie zle cisla su sposobene len zastaralymi vozidlami s vysokou spotrebou el. energie a coraz drahsimi udrzbami.
Prvykrat vidim ze niekto ma zaujem o zachovanie trolejbusov (ci to ale nie je len na papieri, ale aj v skutocnosti, to si pozrieme ako sa k tomu postavi mesto, ak nekupia tie t-busy tak prestavam MHD pouzivat a vo volbach to tiez pocitia).
Podla tych cisel co su tam uvedene mi vychadza ze po aspon polovicnej vymene vozidloveho parku su t-busy vyhodnejsie ako busy, alebo prinajhorsom na rovnakej urovni, takze jasne ze tie zle cisla su sposobene len zastaralymi vozidlami s vysokou spotrebou el. energie a coraz drahsimi udrzbami.
Majo
Dúfam, že sa primátor s riaditeľom vyberú do Poľska na trh, a nie na družstvo do Libcháv.
Semafory by sa mohli v záujme zrýchlenia dopravy v meste zmodernizovať karbobrúskou, určite minimálne tie na P. O. Hviezdoslava (neďaleko ŽST) a na Komenského za rovnomennou zastávkou.