Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Michal2: Ja to chapem že sa nedaju vyradit všetky naraz.
ale budem radšej ked už budu vyradene
Reakcia na: Adris1912 #13494:
97 mala zhruba pred rokom SO, takže ešte v premávke vydrží. Tie ostatné pôjdu, ale treba vydržať. Všetky naraz sa jednoducho vyradiť nedajú. Prioritou je zbaviť sa vozidiel z roku 1992 a možná aj nejakých z rokov 1995-1996. Všetko záleží od TS ktorý určia kompetentný zamestnanci a nie ty podľa toho, či tam niečo vŕzga, alebo klepe.
Ja som rad že vyraduju aj 94,95 a 98.
A podľa mojho nazoru by mohli vyradiť aj 97. Keďže s ňou chodim každe rano na l. 24 a prišerne ma štve vrzganie praveho predneho kolesa a ostatné nedostaky tak by som bol za.
A mohli by vyradiť aj 100,101,102,103,104,81,82,96,89...
Na 58 mohli dať L§D transparenty. plastove čisla vypadaju blbo na novej karoserii.
Reakcia na: marek #13491:
No podľa mňa je logické, že sa pri vyraďovaní prihliada na reálny technický stav vozidiel a nie na rok výroby.
Reakcia na: marek #13491:
Tieto autobusy majú isté technické problémy a ekonomickejšie je ich vyradiť a potom skúsiť odpredať. Tie z roku 1992 by mali ísť na vyradenie v budúcom roku. 2 kusy z roku 1990 sú v dobrom stave, tie by sa mali ešte nechať. 58 mala v roku 2004 GO v Rošere a na 68 boa menená celá skriňa. Mimochodom vo vozovni Košická sa ešte stále nachádzajú vyradené vozidlá 62, 63, 80, 86 a 105.
Vie mi niekto vysvetlit, preco DPMZ vyraduje vozidla 94,95 a 98? ved ked neratam klbaky, stale ostavaju v obehu aj starsie vozidla s rokom vyroby 90 a 92. preco teda vyraduju rocnik 96?
Reakcia na: milan005 #13460:
zastavka kolecko sa nachadzala v zaseku na nam.poziarnikov.este doteraz je ten zasek tam a v tom case ked tam bola zastavka,vyjazd autobusov z nej riadil semafor.ked sli autobusy spiatocnou stranou tak z halkovej sli rovno k policii a tam niekde v oblasti policie medzi krizovatkami v.okruzna a kuzmanyho bola zastavka.presny nazov bol,na kolecku.............druha zastavka ,tehelna bola presne v mieste,kde teraz sa schadza z rondla v smere na rajecku.myslim,ze oproti zel.zastavke zariecie.V tom case boli medzi stanicou a aut.zastavkou postavene domy,ktore boli povalane,koli vystavbe rondla...vtedajsia linka 1,teraz 21 stala nedaleko zel priecestia asi 100 m od restiky pod brezou,vtedy s nazvom capkovicka.mohlo to byt tak opticky asi v mieste ako sa z rondla schadza na vypadovku na blavu
Reakcia na: Mongolec #13488:
No neviezol som sa s nimi ale som stál na Stodolovej a do každého nastúpilo zhruba 60 ľudí ( všetky miesta na sedenie boli obsadené a pár ľudí stálo ) a podľa skúsenosti viem, že na Slnečnom nám. a na Mateja Bela nastupilo dosť ľudí ( obyčajne s ním chodím ) .
Reakcia na: 14tr #13487:
Tiež som si ich dnes všimol, ale až pred Vlčincami. Ako sa ti zdali byť zaplnené?
Dnes ráno som si všimol, že na linke 7 išli smerom z Hájika súčasne trolejbus #227 a Citelis #117. Jedná sa o pokus alebo o dlhodobé nasadzovaie ?
A ja som si všimol že na karose evč. 20 jazdi vodič s citelisu line a tek čo jazdieval na 20 tak jazdi na karosach B731 a B732(dnes na 103) a na citelise line bol dávnejšie vodič s 18.......
Citelis Line som od tej doby asi mesiac nevidel!!!!!!
Reakcia na: Michal2 #13483:
ano,vsimol som si noveho vodica na buse 08.O vozidle 17 usudzujem preto,ze uz v den nehody bol poobede nasadeny namiesto 08-micky.Navyse vodic z karosy c.17 bol preradeny na karosu c.06.Rad sa dozviem viac na novej adr.
milantr@zoznam.sk
Dakujem.
Reakcia na: URBINO #13482:
s tymi citelismi je to ako s natretou stranou chleba ze vzdy to dopadne na tu. preco nemozu burat radsej tie stare B732 aspon to urychli ich vyradenie:D
Reakcia na: URBINO #13482:
Nevyfasovali #17, tú majú pokiaľ nejazdí na svojej domovskej linke 27. Ako si si mohol všimnúť, na posádke vozidla #08 sa udiali isté zmeny. Ak chceš, bližšie ti to môžem upresniť v e-maile.
Reakcia na: Michal2 #13450:
ked som si pozrel fotky nehody povazskobystrickeho citelisu a videl naburany nas city 08 ? ,rozsah poskodenia sa skoro podobal.Ako som sa dopocul,oprava prebehne doma,dlzka opravy cca 3mes.Tento rok,ako pises,ho v uliciach uz neuvidime.Vodici vyfasovali po dobu opravy karosu c.17,ktora sa minuly mesiactiez v dielnach podrobila oprave po nehode.Svedci o tom novy lak na strane vodica po celej dlzke vozidla.
alebo rozmysla nasledovne.V roku 2010 su volby,ak terajsi primator nevyhra,mna odvolaju a trolejbusy?tie mi uz budu ukradnute.
Zatial tu nepadla otazka,kolko vozidiel z Hajika musi teraz po novom linkovani tocit mestsky okruh,aby sa dostali do vozovne.
Ci uz to z nakupom trolejbusov bude tak alebo onak, rozhodne cakat este niečo cez 4 roky je velmi zla myslienka. Ved uz zaciname kricat teraz ako to niekedy je problematicke. Nič moderne, a hlavne nie na slovenske pomery, sa za 4 roky neudeje. A ani prevratne. Takze stale len vyhovorky, vyhovorky a vyhovorky. Hadam ich to raz prejde.
Reakcia na: milan005 #13478:
Gubala nechava asi existencii trolejbusov v Ziline zotrvacnost ? kym stare dojazdia
Reakcia na: Valec #13475:
ty kks to je sranda tak vy budete v ziline jazdit na zotrvacnost?:D na to sa moze len debil spoliehat s prepacim a este robi aj s ludi debilov ked hovori take hovadiny ze chce 4 roky cakat...ano aby potom povedal ze sa TB uplne rusia pretoze neni vozidiel a prehlasi ze vacsina autobusov je uz aj tak ekologickejsia ako trolejbus, ved aj v BB podobne dristy hovorili
Reakcia na: Papyr #13476:
No mne to pripomína staý boľševický vtip "Nebudeme strácať šas s polovodičmi, počkáme si rovno na celovodiče" ? . Už sa teším na prvý Hydrogen Fuel Cell Bus v Zsolne 🙂.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.