DPMŽ je podľa Gubalu vybudovaný ako veľmi dobrý podnik a štruktúra jeho elektronických informácií umožňuje vyhodnocovať efektívnosť ktorejkoľvek linky a podľa toho rozhodovať o tom, či bude existovať alebo bude zrušená. Ročný objem dotácií mesta Žilina do DPMŽ je podľa Gubalu 100 miliónov Sk. Samotný podnik má na tržbách z prepravného a reklamy tržby okolo 110 miliónov Sk. Na materiál a energie vynakladá 60 miliónov Sk, 15 miliónov Sk na služby, 100 miliónov Sk na osobné náiklady a 35 miliónov Sk na odpisy, dodal Gubala.
Zdá sa, že Gubala bude OK, len primátora bude treba spacifikovať ? .
16.1. som išiel o čase 14:40 B 961 #116 na linke č. 2. Keby sa našli kľúče (v autobuse, na Vlčincoch alebo na konečnej v Bytčici, majú zelené srdce, značku Volkswagen a pletené bužírky), ohláste sa mi, prosím. Vopred ďakujem.
Skutočne ma mrzí, že sa nová garnitúra v Žiline uviedla práve takto...
Juraj, aj ja Ti na novom pôsobisku prajem len to najlepšie. Hlavne čo najmenej ľudskej blbosti, aby Ti nikto nebránil v presadzovaní toho, čo trenčianskej doprave pomôže. A Žiline prajem, aby všetko dobré, čo si v nej zanechal, nikto nemenil.
"Žilinský primátor v súvislosti s DPMŽ pripustil aj možnosť prehodnotenia trasovania liniek mestskej hromadnej dopravy (MHD). "Nechal by som novému riaditeľovi nejaký čas na to, aby predložil koncepciu. Aj MZ sa vyjadrilo, že v krátkom čase koncepciu očakáva a nový riaditeľ povedal, že ju urobí."
10578, len aby sme sa netesili predcasne, to su tvrdi kapitalisti, stopercentne tvrdo nezariskuju na volny neobmedzeny casovy predplatny, mozu to byt sto razy slusni ludia, ale je to tvrda pravica. Moze to byt len moj pocit, ale deklarovana user-friendly pojde zasadne cez neriskujuce peniaze. Sme 18 rokov po neznej revolucii!!
Re #10580 Juraj: No ale vieš ako povedal primátor, keď si tak náhle dnes ráno požiadal o odvolanie, tak čo mali chudáci tí poslanci robiť? ? Ani to nemohli odložiť. Inak zaujímavé, že posty sa menili len v HKM Žilina a DPMŽ.
Po skončení hlasovania robili novinári s Gubalom aj rozhovor, takže kto ho chce vidieť, treba sledovať správy na Markíze, možno tam bude.
Mimochodom taká perlička zo zasadania, v papieroch na stoloch podľa ktorých mali byť poslanci usádzaní bolo napísané "Nezávislý poslanci".
Boli prezentovane personalne audity - posli dolu Vahom. Boli prezentovane vyberove konania - posli dolu Vahom. Dnes boli prezentovane slova, ktore si popisal - .......
Po 25 rokoch pauzy v profesii taka odvaha?
Ja ked som /raz za dva roky/ 5 tyzdnov na dovolenke, tak mam 2 mesiace co dobiehat. Co potom po 25 rokch... Doprava sa vyvija /my si to neuvedomujeme, lebo tydzden co tyzden stihame/ obrovskym tempom a pauza z 80.rokov je priepastna. Ale mozno nie.
S499: Tak to ma nenapadlo. Stretnutiu sa ale nebráni, máme sa si dohodnúť termín a porozmýšľať čo mu môžeme ponúknuť. Čiže čo vieme a ako mu to môže byť užitočné.
V skratke: Ing. Popluhár odchádza na vlastnú žiadosť. Primátor mu poďakoval za dlhoročnú prácu. Od poslancov obdržal potlesk. Čo sa týka toho Gubalu v oblasti dopravy pracoval v 80tych rokoch. Ohľadne jeho vízie do budúcnosti považuje TB za prínos a vidno že v danej oblasti vyzná (vie o čom hovorí), ale nový Juraj to nebude.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
DPMŽ je podľa Gubalu vybudovaný ako veľmi dobrý podnik a štruktúra jeho elektronických informácií umožňuje vyhodnocovať efektívnosť ktorejkoľvek linky a podľa toho rozhodovať o tom, či bude existovať alebo bude zrušená. Ročný objem dotácií mesta Žilina do DPMŽ je podľa Gubalu 100 miliónov Sk. Samotný podnik má na tržbách z prepravného a reklamy tržby okolo 110 miliónov Sk. Na materiál a energie vynakladá 60 miliónov Sk, 15 miliónov Sk na služby, 100 miliónov Sk na osobné náiklady a 35 miliónov Sk na odpisy, dodal Gubala.
Zdá sa, že Gubala bude OK, len primátora bude treba spacifikovať ? .