No ten Trenčín má po poslednej úprave aj pravidelné, intervalové CP, tušim L1 má dokonca v špičke pravidelný 15 min. interval. (Aj keď za cenu, že časť spojov ide iba časť trasy). Ale tých liniek je stále trocha primoc, a ten inde prekonaný nástup prvými dvermi a kupovanie lístkov u vodiča...
To ale nezakrýva môj šok zo zistenia o Jurajovom odchode z DPMŽ.
Juraj: vo vzťahu s fanúšikmi MHD môžeš ísť príkladom pre všetkých ostatných riaditeľov podnikov prevádzkujúcich verejnú dopravu. Pokiaľ sa naplnia tie zlé správy, čo tu čítam, želám Ti veľa úspechov v novom pracovisku a dúfam, že si nájdeš čas aj potom na imhd.sk a jej diskutérov.
Žiline a DPMŽ ak už má mať nového riaditeľa želám, nech pokračuje vo všetkých pozitívnych trendoch a beda, ak nikeomu napadne obmedzovať trolejbusy.
?
To ale nezakrýva môj šok zo zistenia o Jurajovom odchode z DPMŽ.
Juraj: vo vzťahu s fanúšikmi MHD môžeš ísť príkladom pre všetkých ostatných riaditeľov podnikov prevádzkujúcich verejnú dopravu. Pokiaľ sa naplnia tie zlé správy, čo tu čítam, želám Ti veľa úspechov v novom pracovisku a dúfam, že si nájdeš čas aj potom na imhd.sk a jej diskutérov.
Žiline a DPMŽ ak už má mať nového riaditeľa želám, nech pokračuje vo všetkých pozitívnych trendoch a beda, ak nikeomu napadne obmedzovať trolejbusy.
