Reakcia na: Jakub #2236:
Dakujem. Konecne slova uznania aj priamo zo Ziliny, nielen z PO a BA 
Mimochodom, skonstruoval som pokusne zilinsku trolejbusovu siet so siestimi linkami o nizkych intervaloch (na jednej linke 10' spicka-15'sedlo, na troch linkach 12' spicka-15' sedlo, na dvoch linkach 20' spicka-30' sedlo). Na celej sieti je tak spickovy prelozeny interval do 12 minut na jednej strane ulice, okrem DPMZ a Carrefouru (tam 20 min.int.). Viac ako polovica siete ma interval pod 7,5 minuty. Useky Obchodna, Jasenova-Smrekova a Policia-Zel.stanica-Stefanikovo nam. dokonca interval kratsi ako 4 minuty. Ak ma niekto zaujem, na poziadanie vystavim.
Papyr
AVTD bola o (MINIMISTICKOM) linkovom vedeni, (KRATKYCH) intervaloch a (PRESTUPNEJ) tarife.
NEBOLA O NICOM INOM.
Ty si v prispevku #2158 vypisal, o com vsetkom podla teba je AVTD. Tak budem reagovat. Opisujem tvoje body:
1. redukcia liniek z 35 na 16 -> "minimisticke linkove vedenie" (nesplnene. Medzitym doslo k zbytocnemu narastu na 21 liniek bez sucasneho rastu mesta.)
2. zmena poctu ulic s MHD -> dosledok bodu 1, nie samostatny ciel
3. zmena polohy zastavok -> dosledok bodov 1 a 2, nie samostatny ciel
4. intervalovy CP -> Mnohe linky vyzeraju ako intervalove, ale nie su. Zabudol si naviac dopisat, ze AVTD pocita nielen s intervalovym CP, ale aj s kratkymi intervalmi. Cize dokopy plnenie: intervalovost: splnene ako-tak, kratkost intervalov: nesplnene
5. precislovanie liniek -> dosledok bodu 1, nie samostatny ciel Ktory podnik by (okrem DPB) samovolne precisloval len tak zo srandy linky?
6 a. Zlepsi sa intervalova kvalita obsluhy uzemia. nesplnene.
6 b. v niektorych pripadoch so zvysenym poctom prestupov.
Prestupy sa znizili na minimum zokruhovanim tr dopravy.
o prestupoch napisem samostatny prispevok.
7. Mnozstvo dalsich vyhod, ktore na Slovensku nepoznali - mozes mi menovat aspon jedinu?
Takze co je vlastne z AVTD splnene? Iba to, ze su to dnes trolejbusy.
Ze sa trolejbusy vybudovali, to predsa nie je ziadna zla vec, naopak, to je na Ziline velke plus.