Reply on: Valec #2249:
Ako vidieť, elektrodom NAY tradíciu dodržal. Len tá minuloročná trasa k Rondlu sa mi zdala trochu čudná. Domáci teoreticky spoj nepotrebujú, a preto by bolo výhodnejšie smerovanie k autobusovému nástupišťu. Minulý rok som Karosu neodfotil, dúfam, že teraz ak bude pekné počasie, tak ju odfotím.
som vsak velmi rad, ze sa to tu zacina hybat spravnym smerom. Vies, ako soplos som prave v case vzniku myslienky avtd velmi casto chodieval do za a je mi velmi luto, ako sa to strasne zvrhlo nespravnym smerom. Ale uz su aspon naznaky navratu spät k dobrej veci, aj ked zatial len nazorovo.

Papyr
AVTD bola o (MINIMISTICKOM) linkovom vedeni, (KRATKYCH) intervaloch a (PRESTUPNEJ) tarife.
NEBOLA O NICOM INOM.
Ty si v prispevku #2158 vypisal, o com vsetkom podla teba je AVTD. Tak budem reagovat. Opisujem tvoje body:
1. redukcia liniek z 35 na 16 -> "minimisticke linkove vedenie" (nesplnene. Medzitym doslo k zbytocnemu narastu na 21 liniek bez sucasneho rastu mesta.)
2. zmena poctu ulic s MHD -> dosledok bodu 1, nie samostatny ciel
3. zmena polohy zastavok -> dosledok bodov 1 a 2, nie samostatny ciel
4. intervalovy CP -> Mnohe linky vyzeraju ako intervalove, ale nie su. Zabudol si naviac dopisat, ze AVTD pocita nielen s intervalovym CP, ale aj s kratkymi intervalmi. Cize dokopy plnenie: intervalovost: splnene ako-tak, kratkost intervalov: nesplnene
5. precislovanie liniek -> dosledok bodu 1, nie samostatny ciel Ktory podnik by (okrem DPB) samovolne precisloval len tak zo srandy linky?
6 a. Zlepsi sa intervalova kvalita obsluhy uzemia. nesplnene.
6 b. v niektorych pripadoch so zvysenym poctom prestupov.
Prestupy sa znizili na minimum zokruhovanim tr dopravy.
o prestupoch napisem samostatny prispevok.
7. Mnozstvo dalsich vyhod, ktore na Slovensku nepoznali - mozes mi menovat aspon jedinu?
Takze co je vlastne z AVTD splnene? Iba to, ze su to dnes trolejbusy.
Ze sa trolejbusy vybudovali, to predsa nie je ziadna zla vec, naopak, to je na Ziline velke plus.