Reakcia na: Jakub #2236:
Dakujem. Konecne slova uznania aj priamo zo Ziliny, nielen z PO a BA 
Mimochodom, skonstruoval som pokusne zilinsku trolejbusovu siet so siestimi linkami o nizkych intervaloch (na jednej linke 10' spicka-15'sedlo, na troch linkach 12' spicka-15' sedlo, na dvoch linkach 20' spicka-30' sedlo). Na celej sieti je tak spickovy prelozeny interval do 12 minut na jednej strane ulice, okrem DPMZ a Carrefouru (tam 20 min.int.). Viac ako polovica siete ma interval pod 7,5 minuty. Useky Obchodna, Jasenova-Smrekova a Policia-Zel.stanica-Stefanikovo nam. dokonca interval kratsi ako 4 minuty. Ak ma niekto zaujem, na poziadanie vystavim.
Jozef
Ja si myslím, že najlešie vyhodnotenie je počet predaných jedorazových lístkov a počet predplatných lístkov, ktorý by sa prepočítaval rovnako v každom meste. Veľmi záleží aj na urbanizácii mestských sídiel, lebo ak sú sídliská blízko centra, nemusia obyvatelia využívať MHD, prípadne ak je sídlisko komplexne vybavené, tak aj vtedy nemusia obyvatelia využívať MHD. DP môže zabezpečovať MHD len na území mestskej aglomerácie, ale aj mimo nej v priľahlých obciach. Čiže je tam viacero faktorov.