Tieto autobusy majú isté technické problémy a ekonomickejšie je ich vyradiť a potom skúsiť odpredať. Tie z roku 1992 by mali ísť na vyradenie v budúcom roku. 2 kusy z roku 1990 sú v dobrom stave, tie by sa mali ešte nechať. 58 mala v roku 2004 GO v Rošere a na 68 boa menená celá skriňa. Mimochodom vo vozovni Košická sa ešte stále nachádzajú vyradené vozidlá 62, 63, 80, 86 a 105.
Vie mi niekto vysvetlit, preco DPMZ vyraduje vozidla 94,95 a 98? ved ked neratam klbaky, stale ostavaju v obehu aj starsie vozidla s rokom vyroby 90 a 92. preco teda vyraduju rocnik 96?
zastavka kolecko sa nachadzala v zaseku na nam.poziarnikov.este doteraz je ten zasek tam a v tom case ked tam bola zastavka,vyjazd autobusov z nej riadil semafor.ked sli autobusy spiatocnou stranou tak z halkovej sli rovno k policii a tam niekde v oblasti policie medzi krizovatkami v.okruzna a kuzmanyho bola zastavka.presny nazov bol,na kolecku.............druha zastavka ,tehelna bola presne v mieste,kde teraz sa schadza z rondla v smere na rajecku.myslim,ze oproti zel.zastavke zariecie.V tom case boli medzi stanicou a aut.zastavkou postavene domy,ktore boli povalane,koli vystavbe rondla...vtedajsia linka 1,teraz 21 stala nedaleko zel priecestia asi 100 m od restiky pod brezou,vtedy s nazvom capkovicka.mohlo to byt tak opticky asi v mieste ako sa z rondla schadza na vypadovku na blavu
No neviezol som sa s nimi ale som stál na Stodolovej a do každého nastúpilo zhruba 60 ľudí ( všetky miesta na sedenie boli obsadené a pár ľudí stálo ) a podľa skúsenosti viem, že na Slnečnom nám. a na Mateja Bela nastupilo dosť ľudí ( obyčajne s ním chodím ) .
A ja som si všimol že na karose evč. 20 jazdi vodič s citelisu line a tek čo jazdieval na 20 tak jazdi na karosach B731 a B732(dnes na 103) a na citelise line bol dávnejšie vodič s 18.......
Citelis Line som od tej doby asi mesiac nevidel!!!!!!
ano,vsimol som si noveho vodica na buse 08.O vozidle 17 usudzujem preto,ze uz v den nehody bol poobede nasadeny namiesto 08-micky.Navyse vodic z karosy c.17 bol preradeny na karosu c.06.Rad sa dozviem viac na novej adr.
milantr@zoznam.sk
Dakujem.
s tymi citelismi je to ako s natretou stranou chleba ze vzdy to dopadne na tu. preco nemozu burat radsej tie stare B732 aspon to urychli ich vyradenie:D
Nevyfasovali #17, tú majú pokiaľ nejazdí na svojej domovskej linke 27. Ako si si mohol všimnúť, na posádke vozidla #08 sa udiali isté zmeny. Ak chceš, bližšie ti to môžem upresniť v e-maile.
ked som si pozrel fotky nehody povazskobystrickeho citelisu a videl naburany nas city 08 ? ,rozsah poskodenia sa skoro podobal.Ako som sa dopocul,oprava prebehne doma,dlzka opravy cca 3mes.Tento rok,ako pises,ho v uliciach uz neuvidime.Vodici vyfasovali po dobu opravy karosu c.17,ktora sa minuly mesiactiez v dielnach podrobila oprave po nehode.Svedci o tom novy lak na strane vodica po celej dlzke vozidla.
alebo rozmysla nasledovne.V roku 2010 su volby,ak terajsi primator nevyhra,mna odvolaju a trolejbusy?tie mi uz budu ukradnute.
Zatial tu nepadla otazka,kolko vozidiel z Hajika musi teraz po novom linkovani tocit mestsky okruh,aby sa dostali do vozovne.
Ci uz to z nakupom trolejbusov bude tak alebo onak, rozhodne cakat este niečo cez 4 roky je velmi zla myslienka. Ved uz zaciname kricat teraz ako to niekedy je problematicke. Nič moderne, a hlavne nie na slovenske pomery, sa za 4 roky neudeje. A ani prevratne. Takze stale len vyhovorky, vyhovorky a vyhovorky. Hadam ich to raz prejde.
ty kks to je sranda tak vy budete v ziline jazdit na zotrvacnost?:D na to sa moze len debil spoliehat s prepacim a este robi aj s ludi debilov ked hovori take hovadiny ze chce 4 roky cakat...ano aby potom povedal ze sa TB uplne rusia pretoze neni vozidiel a prehlasi ze vacsina autobusov je uz aj tak ekologickejsia ako trolejbus, ved aj v BB podobne dristy hovorili
No mne to pripomína staý boľševický vtip "Nebudeme strácať šas s polovodičmi, počkáme si rovno na celovodiče" ? . Už sa teším na prvý Hydrogen Fuel Cell Bus v Zsolne .
Neviem sice, ake knizky vam davali, ale ono tie gyrobusy a dalsie divne sposoby, ako urobit ekologicku dopravu bez drotov, mali viac nevyhod, ako vyhod. Konkretne gyrobus musel mat velmi tazky rotujuci zotrvacnik, ktory pridal aj jednu tonu hmotnosti. Aj jeho samotna zotrvacnost vraj robila problemy s technikou jazdy. Takze suhlasim s oznacenim somariny
"hybridný autobus" Tak na tom sa musím len dobre smiať, lebo my sme sa v škole asi pred rokom, dvoma učili a výhodách rôznych gyrobusov, kabínkových dráh a podobných somarín z knižiek starých asi 25 rokov a stále tu také niečo nemáme. Tak čo také prevratné sa môže u nás objaviť za 4 roky?
Keď si predstavíš, že z 11 prevádzky schopných sólo vozov je v pracovný deň nasadených 9, ak sa pridajú ďalšie poruchy a pod., tak musí vyjsť do ulíc miesto sóla nejaký klbák (ktorých jazdí denne tuším 21 z počtu 28). Keďže na L6 musia byť len sólo vozy kvôli Carrefouru, jedinou možnosťou je nasadiť klbák na L5. Myslím, že sa tak už aj stalo. Čiže situácia sa obracia - počas NKTD bolo často nasadené sólo, kde mal byť kĺb, dnes je to naopak, čo je určite lepšie. Ale len zdanlivo, lebo z globálneho hľadiska väčšia miera nasadenie sólo vozov spôsobila celkové zníženie ponuky miest na niektorých úsekoch.
Okrem toho prestávky na L5 vykrývajú kĺby z L4 (niektorý spoj dopoludnia medzi 9. a 10. hod.) a z L3 (cca medzi 12. - 13. hod.) a ďalšie.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
URBINO
milantr@zoznam.sk
Dakujem.