Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: milan005 #13336:
Opravím sa, nie turnusy ale obehy vozidiel budem mať. A odkiaľ, no stačí sa postaviť na jeden deň na križovatku, zapisovať a potom už len počítať a počítať. ?
Reakcia na: MatusZA #13337:
Citelis odbocoval z ul.J.Milca smerom doprava na ul.1.mája a po pravej strane ho chcel predbehnut osobak.Na citelise je iba drobny skrabanec a vinnik na mercedese dostal pokutu 1000 sk
Dnes o 19:00 som pri Štefánikovom námestí videl nejaký Citelis 18 na L35 ako účastníka nehody.
Reakcia na: Valec #13331:
prosim ta nevies kde by som zohnal tie turnusy? dost by ma to zaujimalo
Reakcia na: 4444 #13332:
Ja som hovoril o spoji dna 1.10 odchod zo Sv. Cyrila a Metoda o 7.24, DPMŽ sa vyjadrilo na spoj 27.9 odchod o 7.25 z Jaseňovej...
Zopár poznatkov z dnešného dopoludnia na Vlčincoch:
- presuny klbákov 210 a 226 na L5 po 9:30,
- sólo na L6 smerom na Vlčince nehorázne preplnené, keby chcel niekto nastúpiť s vozíkom alebo kočíkom pri nemocnici alebo na Vysokoškolákov má smolu,
- problémy s L4 na Fatranskej. Ťažko sa cestujúcim rozlišuje, ktorý spoj ide do centra a ktorý nie. Bol som svedkom ako vodič zastavil hneď na začiatku zastávky a cez predné dvere upozornil cestujúcich. Bolo by dobré, keby sa zaviedli tabuľky alebo nápisy na displejoch (napríklad "Nenastupovať!").

Re #13332 4444: Tam písali o sedmičke ešte spred 1. októbra.
Reakcia na: Valec #13331:
otázkou L6 je dostatok kĺbov a rovnako úprava turnusov z dôvodu zamieňania vozidiel... ale ako vodič by som ti na to povedal svoje... ?
Reakcia na: Kvacalova23 #13316:

Názov:
Re: Re: Re: Linka č. 7
Dátum: 2007-10-02, 07:28

Autor:
DPMZ
IP:213.151.236.87


Re:549 Po analýze údajov z palubného počítača vozidla vykonávajúceho spoj na linke č.7 7:25 zo Soliniek bolo zistené, že počet označených cestovných lístkov po zastávku Polícia bol 95. Pracovníci prepravnej kontroly vykonali kontrolu cestovných dokladov na tomto spoji a uviedli, že na zastávke Polícia vystúpilo 96% cestujúcich, do Závodia pokračovali 4 cestujúci.
Reakcia na: Kvacalova23 #13319:
Čo som mal možnosť vypočuť si na stanici, L1 by bola veľmi atraktívna aj v trase ŽST - ŽU (predsa len je to rýchlejšie ako cez Hliny), len keby mala odchody zladené s príchodmi vlakov.

Re #13327 Vladimír: Turnusy maximálne do konca budúceho týždňa budú pre prípadných záujemcov k dispozícii.

Čo sa týka nasadzovania vozidiel, tak na L6 v rannej špičke môžu ísť kĺby aj na všetky poradia (jednak sa nezachádza ku Carrefouru a jednak to parkovisko je tak či tak prázdne). V sedle aj popoludní by sólo mohlo stačiť. Na L7 stačia kĺby len v špičkách, v sedle jedine sólo.
Reakcia na: Pešiak #13328:
asi by si bol prekvapený, ako sa mýliš... ❗ ❗ ❗
Zopár večerných úlovkov (okolo 20. hodiny) na Hlinách a Solinkách: L5 smer Vlčince 1 cestujúci (opačným smerom 2), L1 smer Závodie 3 cestujúci, L7 na Hájik 3 cestujúci (išlo už sólo). ?
Nemate pojem o praci vodičov a duplom o ich turnusoch,v Ziline nie len Hajik a tam nechodi len linka č,6 ale aj 7,16,Radšej sa zaujimajte o dopravnu kalamitu v meste ako to riešiť,potom bude aj menšia jazdna doba na linkach. ?
Reakcia na: milan005 #13326:
A Ty zas máš sklony riešiť situácie spôsobom "veď by sa to nejako spravilo" 😛 Lenže ono to netreba spraviť "nejako", ale celkom konkrétne, a práve preto sa pýtam, či sa to dá, lebo ja som žilinské turnusy nevidel.
Akurát keď vidím, že L6 Hájik - Vlčince má jazdný čas 31 min., a teda 62 min. na minimálny obrat, je jasné, že to s jedným vozom nie je šanca pri hodinovom intervale vybehať. Preto tam očakávam, že sú buď po "a" dva vozy, z ktorých každý 62 min. jazdí a 58 min. stojí (veľmi nepravdepodobné) alebo po "b" viaceré vozy, ktoré sa medzi sebou miešajú na spojoch s trasou po Carrefour a na Vlčince. A ak má daný turnus čo i len jeden spoj po Carrefour, je jasné, že tam dajú sólo. Aj preto som viacmenej sóla na L6 ako takej, čakal.
Reakcia na: Vladimír #13325:
ty mas stale len nieco s tymi turnusmi:D ved to by sa upravilo ci nie? a takisto mi pride ako nezmysel aj to ze jazdia na l. 7 v sedle klby ked su akutne potrebne na l. 6 ktora je nosna pre Hajik
Reakcia na: Kvacalova23 #13320:
Otázka je, či je vôbec prakticky možné nasadzovať na spoje Hájik - Vlčince kĺbové vozidlá. Čo ak sú turnusy spravené tak, že jeden voz striedavo jazdí raz iba po Carrefour a inokdy až na Vlky? V tom prípade musia byť holt všetky krátke.
Tak, ako ide po novom ta doprava?
dobre ste sledovali.246 ani zajtra neuvidite.tak si dajte pohov ?
Aj ja v dnesný den spustenia GVTD som uprene sledoval ako sa bude spravat nova koncepcia v realite a ako ju prijmu ludia. Nevsimol som si absolutne ziadne komplikacie. Cestujuci boli dostatocne informovaný o tom ako, kde, odkedy budu jazdit trolejbusy od 1.10.. Trolejbusy prichadzali prirodzene, cestujuci rovnako prirodzene nastupovali. Aspon tod moj nazor.

Ked som isiel z prace tak som schvalne nechal prepravu automobilom domov na prepravu trolejbusom. Velmi si mi pacila jazda L4 lebo ja som bol velkým zastancom prinavratenia linky spät ako aj navrhovatelom protismeru L4/14. Linka mala a bude mat na 100% svoje vytazenie a odozvu. Presne ako tu uz niekto spomenul. Tiez som mal pocit ze par percent cestujucich sa dnes do trolejbusov vratilo.

S velkým zaujmom budem sledovat situaciu nadalej, diskutovat s ludmi ako cestujucimi MHD v Ziline, vodicmi atd. Po par tyzdnoch bude spravny cas na hodnotenia. Teraz budme este pri zemi.

P.S. Nasadzovanie solo a klbových trolejbusov sa isto iste upravy a muchy sa vychytaju.
Reakcia na: 4444 #13317:
K L1 - ráno okolo 7:45 išiel zo Soliniek plný sólo trolejbus (odhadujem 80 cestujúcich), neskoršie spoje sú na tomto úseku menej vyťažené. Inak to je na trase centrum - Vlčince.

Re #13316 Kvacalova23: Študentov zo sídliska Vlčince cestujúcich na Hliny je pomerne dosť, nebolo by zlé, keby využívali L7 so spomínaným odchodom o 7:24 z Cyrila a Metoda. Čiastočne by to odľahčilo L14.

Re #13319 Kvacalova23: " Okrem vzduchovej L.5-ky mi pripadali ostatné spoje plnšie ako za NKTD." ... V sedle áno, ale ráno rozhodne neprevážala L5 vzduch. Navyše sa mi zdá, že táto linka trochu odoberá cestujúcich linke č. 3. Ale ešte je skoro na takéto tvrdenie.

Ešte k linke č. 5: jazdná doba medzi konečnými je 26-27 minút. Pri inom CP by sa to kľudne dalo stíhať s 2 vozidlami (+1 počas prestávok vodičov - aj formou prejazdu z inej linky). Ráno a dopoludnia sa mi zdajú byť pauzy vodičov na obratiskách veľmi dlhé.

Na záver sa ešte opýtam, ako to bolo počas rannej špičky na Hájiku - najmä ma zaujíma, na ktoré spoje išli sóla a či vznikali situácie, že sa cestujúci do vozidla jednoducho nezmestili.
Reakcia na: simkoslav #13318:
V špičke by bolo solo na L.7 veľmi neprijateľné. Čo som videl natrieskaný spoj z Hájika na Hliny, tak asi ťažko by sa ľudia pomestili do sola. V sedle by to malo stačiť. Určite nie je vhodné na L.6 posielať solo vozy. Netreba zabúdať že Hájik má v sedle k železničnej stanice interval len 20 min a potom príde krátka 6-tka. Tu tiež dochádza k preplneniu. Ku Carrefouru nie je možné nasadiť klb, ale aspoň spoje na Vlčince musia byť určite kľbové.
Verím že po pár dnoch sa to zmení. Pamätám si napr. na chaoz, ked na L.13 na začiatku NKTD občas nasadzovali solo. Postupne sa to snád optimalizuje.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.