Reakcia na: Udiak #3063:
UDIAKOVI: Vy ste normálne bez chrbtovéj kosti ... stále si tu budete obhajovať ten váš paškvil zvaný optimalizácia ... ľudia protestujú aj šoferi autobusov ale u vás je všetko v poriadku ... na radnicu chodíte ako na hodiny klavíru ... veď mesto vám aj z našich daní vyplatilo 20 000 €
eskalator
1. Cez ten víkend robí konkrétny vodič s tým istým vozidlom celý deň iba L1 ?
2. Byť v práci od 5.25h do 23.15h ( 17h 50 min.) platí pre PO-PIA alebo víkend ?
3. Ak je vodič jeden deň v práci od 5.25 h do 23.15h, má nasledujúci deň voľno ? Je dostatočne poriešená doba nepretržitého odpočinku pracovníka medzi jednotlivými smenami ? Ako je to vrámci týždňa a mesiaca ?
4.Tým pobytom v práci od 5:25 do 23:15 ( 17h 50 min.) sa myslí rozpätie od výjazdu 1.ranného spoja na konkr. linke po ukončenie večer na poslednej linke , alebo je to od príchodu vodiča do priestorov SAD po ich opustenie večer ?
5. Ako sa do toho počíta príprava vozidla pred jazdou,tankovanie, presun z SAD na východziu zastávku 1.ranného spoja a večer presun z konečnej posledného spoja do priestorov SAD ?
6. Tých zaplatených 10h08min je iba čistý čas jazdy z 17h50min ?
7. Prestoje podľa cest. poriadku sú platené aspoň ako pohotovosť ?
8. Predpokladám, že s SAD je vodič v zamestnaneckom pomere, t. j. je zamestnancom, ako máte riešené obedňajšie prestávky, dostávate stravné lístky aj viac ako 1 na deň pri súvislom pobyte 17h 50min na pracovisku ?
9. Zamestnávateľ má povinnosť vytvárať zamestnancovi primerané podmienky na výkon práce na pracovisku. Ako sa to rieši v lete , keď je nad 30 stupňov a ako v zime, až sú prestávky až tak dlhé, že nevydrží vo vozidle teplo z času jazdy /mate lokálne kúrenie cez prestávky alebo je na to vyčlenená časť PHM/ ?
10. Riešil niekto situáciu, že pri tak dlhých prestávkach /1h 28min 5x za 1 deň/ v zime pri mrazoch motor úplne vychladne a opakujú sa studené štarty s vysokou spotebou PHM a veľkým opotrebovaním motora?
11. Cez víkend je napr. na L1 podľa CP 12 párov spojov / t.j. 11 prestávok/ ale ako tam vznikajú tie prestávky 28 min ? Zdá sa mi to teraz dajaké rozkúskované. V starom systéme, čo som si stačil všimnúť, mi to pripadalo tak, že cez víkend je na linke 1 vozidlo, ktoré je cca 90% času v pohybe a po cca 4 hod je bezpečnostná prestávka alebo striedanie iným vozidlom.
Aký je v tom systém teraz po 1.8.2012 ?
12. Používa sa aj systém, aby sa na 1 vozidle po pol dni vodiči vystriedali ?
Ďakujem za ústretovosť.