Reakcia na: Udiak #3043:
Dovolím si tvrdiť, že v tomto by s Vami absolútna väčšina súhlasila. Každé krajské (a aj tie väčšie okresné mestá čo ste sem dávali) majú nejakú priemyselnú zónu, resp. pozostatok po bývalom veľkom podniku ťažkého či ľahkého priemyslu a v tom areáli dnes je viacero firiem a prevádzok kde sa striedajú smeny o 6/14/22. A požiadavka koľko pred a koľko po tom tam musí prísť/odísť ich spoj MHD by v prípade nosnej linky MHD mohla narobiť zle, hlavne pre interval (skúsenosti z iných miest), kdežto tá ich osobitná robotnícka sa môže prispôsobiť odchodom.
eskalator
Týmto príspevkom sa Vás snažím nenápadne upozorniť, že výdobytky modernej techniky mi ukazujú vzdialenosť max. 2600m. Veľa krát za deň by to bolo ešte o cca 500m menej, nakoľko v smere na Vikt. nám. sa často používa skrátená trasa cez ulicu Parašutistov.
Z Vášho výpočtu
"Predĺženie L2 = 3150m x 2 smery = 6300m x 8750 spojov = cca 55 tisíc Euro za rok navyše"
matematicky vychádza" ,že cca 55 000 km by predstavovalo náklad cca 55 tisíc Euro navyše,
t.j. 1 km predstavuje náklad cca 1 Euro. Je tento Váš údaj korektný ?
Prajem Vám príjemný podvečer.