Reakcia na: linka 9 #3013:
Zaujímavé:1. Dva roky sa študovali záznamy ale aj napriek tomu bude ešte dva týždne sú potrebné na zhodnotenie výsledkov z palubákov.
2. Vozidlá meškajú, lebo začal školský rok (aké nepredvídateľné) a študenti nepoužívajú (kde je ten príspevok v ktorom sa píše, že z tých údajov je o.i. zistiteľné aj to, koľko ľudí cestuje za hotové a koľko na čipovú kartu?) karty. Asi ich cez leto postrácali.
Udiak
Nosné linky spájajú najväčšie zdroje a ciele denných ciest v pracovných dňoch. Spravidla sú to spojenia medzi sídliskami, s rešpektovaním rozloženia pracovných príležitostí. Treba dbať na trasy najzaťaženejších liniek.
Doplnkové linky spájajú menej významné zdroje a ciele ciest. Majú úlohu doviezť abonentov na sieť s nosnými linkami. Predpoklad sa prestupmi na nosné linky.
Podiel záťaže na nosných a doplnkových linkch je cca 70-80% voči 20-30%. Od toho sa odvíjajú intervaly. Ak sa zvyšuje podiel v prospech nosných liniek, spravidla sa zmení interval. Napríjlad z 20 na 15 minút v špičkách atď.
zizu a ivanaz
Od 26.9. sa mení trasa linky 2:
Linčianska – Mikovíniho - Bulharská – Tamaškovičova – Dohnányho – Hospodárska – Zelený kríčok
beka33
Školské linky 21-23 sa od 26.9. posunú o 10 minút skôr. Budú aj drobné úpravy na L16. Zmenia sa aj niektoré trasy. Pridanie druhých spojov popoludní pripadá do úvahy až po vyhodnotení stavu za september.
jfk1
...