Reakcia na: linka 9 #3013:
Zaujímavé:1. Dva roky sa študovali záznamy ale aj napriek tomu bude ešte dva týždne sú potrebné na zhodnotenie výsledkov z palubákov.
2. Vozidlá meškajú, lebo začal školský rok (aké nepredvídateľné) a študenti nepoužívajú (kde je ten príspevok v ktorom sa píše, že z tých údajov je o.i. zistiteľné aj to, koľko ľudí cestuje za hotové a koľko na čipovú kartu?) karty. Asi ich cez leto postrácali.
eskalator
Vysokoškoláci, vitajte v (de)optimalizovanej trnavskej MHD, teraz sa to volá MAD = mestská autobusová doprava.
NIEKOLKO POZNÁMOK NA ZORIENTOVANIE SA :
Tešte sa z toho, čo sa vám ponúka teraz, od 1.8.2012 bolo už aj horšie.
Predpokladám, že Pedagogická fakulta sídli na rohu Bulharskej a Priemyselnej ulice /bývalý Agrostav/ a do 1.8.2012 tu autobusové spojenie zabezpečovala hlavne linka č.4 Modranka-Nemečanka a niekoľko účelových spojov pre pracujúcich aj na linkách 7, 9, 12 a 13.
Riešitelia (de)optimalizácie vyskúmali z 3 ročnej analýzy údajov z palubných počítačov / viď príspevky pod nickom Udiak/ , že linka č.4 patrí do prvej tretiny najvyťaženejších liniek do 1.8.2012.
Z doteraz zrozumiteľne nevysvetlených pohnútok linku č.4 zrušili a od 1.8.2012 nahradili rekondično-vyhliadkovou doplnkovou linkou č.14 s trasou akú vidíte na mapách, t.j. Modranka-SAD-Sladovnícka-Spartakovská-Clementisova,INKA-Hlboká-Kollárová-žel.stanica. Z Pedagogickej fakulty by ste na žel. stanici boli skôr peši, snáď to bolo myslené ako doplnková telesná výchova.
Od 27.9.2012 došlo k zmene a platí nová trasa, Modranka-SAD-Tamaškovičova-Dohnányho-Kollárova-Starohájska-Clementisova,Poliklinika-Družba. A dokonca posunuli ranné spoje z Modranky na skôr tak, aby sa s nimi dalo prísť načas do práce na 6.00 . PREČO nepoužili trasu od SAD cez Priemyselnú a Bulharskú ťažko posúdiť, je to odbočovanie vľavo a asi by sa muselo hýbať so zastávkou pri SAD. Ale už je to pre študentov lepšie, L14 ide cez Dodnányho, odkiaľ je to na žel. stanicu do 5 minút, pre mladých aj menej.
A práve teraz som sa tu dozvedel, že sa situácia pre študentov ZNOVU ZLEPŠILA, EXPERIMENTÁLNA, vzduch voziaca /opravujem,vodiča + počet cestujúcich max.do počtu prstov na 1 ruke/ linka č.2 Strojárenská-Družba sa upravuje: Od 26.9. sa mení trasa linky 2:
Linčianska – Mikovíniho - Bulharská – Tamaškovičova – Dohnányho – Hospodárska – Zelený kríčok.
ŠTUDENTI, GRATULUJEM, ZATIAL STE VYHRALI BEZ BOJA. Keďže však už máme s (de)optimalizáciou svoje skúsenosti, radujte sa, až keď uvidíme cestovný poriadok.
EŠTE na záver zopakujem v súčasnosti platné AXIÓMY (de)optimalizácie = dopravného inžinierstva podľa nicku Udiak.
1. CESTUJÚCI SÚ TU PRE MESTKÚ DOPRAVU a NIKDY NIE OPAČNE
2. ÚDAJE Z PALUBNÝCH POČÍTAČOV SÚ NEOMYLNÉ, VÍRUSY NEEXISTUJÚ a TIETO ÚDAJE NIE JE MOŹNÉ APLIKOVAŤ NESPRÁVNE
3. TÍ, ČO KRÚTIA VOLANTOM / v preklade= vodiči autobusov/ NIKDY NEMOŽU MAŤ PREHLAD O TOM, KOĽKO CESTUJÚCICH PREVÁŽAJÚ , aké je využitie linky, NEMAJÚ PODÁVAŤ ŽIADNU SPäTNÚ VäZBU a hlave majú DRŽAŤ ÚSTA a KROK /opravujem, volant a na konečnej na Strojárenskej počas prestávok aj bejsbalovú pálku, najmä keď je tma/
4. PALUBNÉ POČÍTAČE DENNE NEMRZNÚ a ICH REŠTART netrvá 5 minút a nespôsobuje MEŠKANIE
5. ANALÝZA STAVU MHD do 1.8.2012 bola vynikajúca, neprekonateľná
6. VYBRALO SA TO NAJLEŠIE RIEŠENIE Z PONÚKANÝCH /ZLÝCH/ RIEŠENÍ
7. SPOJE MUSIA CHODIŤ v ZHLUKOCH, ideál je 3 spoje počas 10 minút a potom 50 minút nič
8. Počas víkendu musia byť prestávky všetkých nosných liniek idúcich konkrétnym smerom NARAZ, tzv. model MRTVEJ TRNAVY- vhodné na nácvik civilnej obrany pod heslom POMôŽ SI AKO VIEŠ
9. Čo najviac spojov musí ísť cez stanicu, križovatka pri stanici znesie akúkoľvek dopravnú záťaž
/kolóny v špičke na Dohnányho, Hospodárskej, Kollárovej sú imperialistická propaganda/
10. MHD NESMIE BYŤ EFEKTÍVNA /finančne ani inak/ , POCHOPITEĽNÁ a "frendly"=priateťská pre všetky zúčastnéné subjejty.
11. PRAVDU MÁ VŽDY DOPRAVNÝ INŽINIER
12. AK DOPRAVNÝ INŽINIER PRAVDU NEMÁ, TAK SA POSTUPUJE PODĽA PREDCHÁDZAJÚCEHO BODU.
Všetkým prajem pekný deň, pohodlné a rýchle cestovanie a POZITÍVNE MYSLENIE /budeme ho potrebovať / .